Model Faraday Future FF 91 má mít výkon 783 kW (1 065 koní) a točivý moment 1800 Nm. Původní informace o dojezdu mluvila o hodnotě převyšující 800 km. Teď už firma oficiálně říká, že to bude asi 500. Původně měl vůz jezdit zcela sám, tedy dosahovat 4. stupně autonomie. Jenže to je dnes zatím pohádka, kterou vyhlíží i největší tahouni trhu, jako jsou Tesla, Volvo nebo Uber, a to také vlivem chybějící legislativy. Karoserie je vyrobena z hliníkových slitin a obsahuje na 1 500 nýtových spojů. Dělníci v americké továrně Hanford v Kalifornii mají co dělat, aby se svou tvrdou prací odvděčili čínskému zachránci, který investoval do projektu nemalé peníze a celou výrobu zachránil.
Faraday Future nabídne také systém natáčení zadních kol. Na zadní nápravě jsou navíc dva nezávislé motory, kdy každý pohání jedno kolo. Toto řešení nahrazuje aktivní diferenciál a zlepšuje chování v zatáčkách.
Jeden předprodukční kus už má zkompletovanou karoserii. Dovnitř je teď nutné nainstalovat veškerou elektrovýbavu a sedačky. Dodání prvním zákazníkům v letošním prosinci tak už zřejmě nic nebrání.
V Čině je po elektrických vozech velká poptávka a Faraday Future FF 91 by mohl mít právě v Číně velkou šanci na prodejní úspěchy.