V dnešním díle fNews se podíváme na čínský elektrický sedan Nio ET7, který příští rok dorazí na německý trh nebo o něco menší sedan XPeng P5, který je taktéž z Číny a brousí si zuby na evropský trh. Zavítáme do Ameriky k Rivianu, který začal vyrábět pick-up R1T, podíváme se na výsledek testu dojezdu Lucidu Air a na vylepšení nové verze Autopilota FSD Beta od Tesly. Zakončíme v Česku, kde PRE připravuje další nabíjecí stanice v síti EuroOil.
Čínské elektrické sedany míří do Evropy, Lucid Air má největší dojezd a další
fNews #144
Fotografie: Nio
- Nio se do Evropy chystá s prémiovým sedanem ET7 a levnější XPeng P5 si také brousí zuby na evropský trh
- Rivian začal vyrábět elektrický pick-up R1T a Lucid Air je elektromobilem s nejdelším dojezdem podle EPA
- Tesla poskytla testerům další verzi Autopilota FSD Beta, v Česku vyrostou další stanice PREpoint u čerpacích stanic EuroOil
Související články
- Test Nio ET7 na vlastní oči, ruce i kůži. Tohle se evropským automobilkám líbit nebude – První jízdní dojmy
- Čínská konkurence Tesly představila nový sedan NIO ET7. Slibuje dojezd až 1 000 km
- Nio ET7 ujelo v reálném provozu 1 044 km bez nabíjení a za mrazu
- Je tu nová doba. Čínská auta excelují v evropských crashtestech. Další je Nio ET7
- Nio slaví 200 000 vyrobených aut. Čínská pohádka se stává skutečností
- Den D. Čína plánuje invazi do Evropy, zatím jen obchodní. Povede ji Nio