Podzim 2022 se u BMW ponese v duchu tržního debutu zcela nového kompaktního elektromobilu BMW iX1. Ten na trh vstupuje v zatím jediné verzi xDrive30, tedy s pohonem všech kol, kombinovaným výkonem 313 k a zrychlením z klidu na stovku za 5,6 s. Podle definitivních technických údajů dojede podle WLTP až 440 km, tedy o 20 km dále než podle předběžných čísel. To ale nejsou všechny novinky mezi nejmenšími SUV BMW.
Do nabídky přibyly i dva plug-in hybridy BMW X1 xDrive30e a X1 xDrive25e. První kombinuje spalovací motor o 150 k s elektromotorem se 177 k a zrychlí z klidu na stovku za 5,6 s. Druhý si vystačí se spalovacím motorem o 136 k a elektrickým o 109 k, sprint na 100 km/h mu potrvá 6,8 s. Nabídku doplňují i mild-hybridy X1 sDrive20i a xDrive 20d. Těm pomáhá 48V elektromotor integrovaný do sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Ten přidává až 19 k a výsledkem je benzinových 170 k a naftových 163 k, které zrychlí malé SUV z klidu na stovku za 8,3, respektive 8,6 s.
Na trh se rovněž chystá již dříve anoncovaná a dostupnější verze čtyřdveřového kupé střední třídy BMW i4. Ke stávajícím motorizacím M50 a eDrive40 přibyla i slabší zadokolka eDrive 35, která s výkonem 286 k zrychlí na stovku za rovných 6 s, tedy stejně rychle, jako to před lety zvládaly vrcholné BMW M3. Potěší dojezd až 483 km dle WLTP, který se rovněž proti původním anoncím výrazně zlepšil, a standardní BWM iDrive s Operačním systémem 8, jehož součástí je prohnutý displej, Live Cockpit Plus a navigace BMW Maps.
V listopadu 2022 se rozběhne výroba konvenčního BMW 7, které doplní již prodávané BMW i7. Přesně podle původních zpráv pod kapotou už nenajdeme jediný osmiválec a žádnou pohonnou jednotku, která by nebyla aspoň mild-hybridní. Samozřejmostí tu je rovněž pohon všech kol xDrive. Základem tak bude šestiválcový diesel 740d xDrive, kterému pomocný elektromotor o jmenovitém výkonu 18 k integrovaný v osmistupňovém automatu pomáhá k systémovému výkonu 300 k, systémovému točivému momentu 670 Nm a zrychlení 0–100 km/h za 5,8 s. To vše při spotřebě dle WLTP začínající hodnotou 6,1 l/100 km. Nutno dodat, že zrychlením tento koráb zaostává za právě končícím quadriturbem 750d o desetinu sekundy, ovšem zcela jej zastiňuje hospodárností.
A konečně dvě historické novinky. Roli vrcholných motorizací totiž vůbec poprvé převezmou výkonné plug-in hybridy, které výkonově pošilhávají do oblastí dříve vyhrazených osmi a dvanáctiválcům. Ta výkonnější z nich je navíc vůbec prvním plug-in hybridem z dílny BMW Performance. Obě motorizace, tedy 750e xDrive i M760e xDrive, pohání kombinace třílitrového šestiválce ve dvou výkonových stupních (313 a 380 k) a elektromotoru napájeného z Li-ion baterie o kapacitě 18,7 kWh umístěné v podlaze. Ta se nabíjí nejvýše proudem 7,4 kW a stačí pro předběžný čistě elektrický dojezd až 87 a 85 km. BMW 750e xDrive nabízí systémový výkon 490 k/700 Nm a stovku pokoří za 4,8 s. Vrcholné M760e xDrive pak oslní hodnotami 571 k/800 Nm.