😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

BMW nabízí aplikaci pro rozšířenou realitu využívající technologii Apple ARKit

BMW nabízí aplikaci pro rozšířenou realitu využívající technologii Apple ARKit
  • Uživatelé podporujících zařízení se tak mohou interaktivně podívat na modely BMW i
  • Nová rozšířená funkcionalita je příkladem komplexní vícekanálové komunikace se zákazníky
  • Aplikace je k dispozici v 21 jazycích včetně češtiny

Miliony zákazníků po celém světě nyní mohou interaktivně poznávat vozy BMW i prostřednictvím aplikace BMW i Visualizer pro operační systém iOS. Již dříve v tomto roce bylo BMW prvním výrobcem automobilů, který zákazníkům nabídl zážitek z 3D rozšířené reality. BMW i patří nyní k prvním automobilkám využívajícím technologii Apple ARKit, jež byla představena v září spolu s iOS 11. Aplikaci lze stáhnout do telefonů iPhone 6s/6s Plus a novějších a kompatibilní je také s tabletem Apple iPad Pro a letošními verzemi tabletů Apple iPad.

Naše vozy jsou velmi emotivní produkty, jejichž vlastnosti zákazníci rádi objevují,“ říká k této příležitosti Andrea Castronovo z BMW. „Tato aplikace nám umožní, abychom to nejlepší z našich produktů vložili do kapes lidí. Ti si mohou přímo na displeji svých iPhonů prohlédnout, jak by jejich vysněný vůz vypadal před jejich domem nebo jak by se vyjímal v jejich garáži,“ pokračuje.

Po stažení aplikace, která je již k dispozici, mohou zákazníci sledovat jejich ideální BMW i3, i3s nebo i8 v reálné velikosti prostřednictvím interaktivní vizualizace. Pouhým stiskem tlačítka na displeji lze měnit barvu, kola či provedení interiéru. Navíc je možné také otevírat dveře a nastoupit do zobrazovaného vozu, což vytváří skutečně interaktivní zážitek. „Víme, že téměř všichni naši zákazníci se před tím, než jdou do showroomu, o našich produktech informují online, a to často přímo na svých telefonech iPhone či tabletech iPad,“ vysvětluje Stefan Biermann, který má v BMW na starosti inovace. „Proto je tato aplikace dalším logickým krokem, díky němuž není nutné informace o produktech získávat čtením, ale mohou je poznávat interaktivněji. Až budou se svojí vizualizací spokojeni, mohou si ji uložit a ve formě fotografie ji sdílet na sociálních médiích, nebo – na vybraných trzích – mohou vizualizaci přenést přímo do konfigurátoru na internetu a zde svůj vůz BMW i doladit,“ dodává Biermann.

Aplikace je k dispozici v 21 jazycích od češtiny po turečtinu a přímé propojení vizualizace a konfigurátoru je připraveno na 17 trzích BMW i (další trhy budou následovat). Tato nová rozšířená funkcionalita je příkladem komplexní vícekanálové komunikace se zákazníky, která se nyní transformuje z dvourozměrných fotografií a textu na trojrozměrný zážitek.

V minulosti už i Volkswagen pracoval s podobnou technologií. Ten ve vývojovém centru používá hologramy. I automobilka Audi nenechává virtuální, popřípadě rozšířenou realitu jen tak ležet. V budoucnu bychom si ji podobně jako u Land Roveru mohli užít při výběru nového auta.

Zdroj: press.bmwgroup.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze