Audi Q6 e-tron se oficiálně představí ještě letos, takže je jasné, že konstruktéři finišují s posledními testy. A na severu Evropy pilně zkoušejí v klimaticky obtížných podmínkách, jak jsme vás již informovali. Aktuálně se ovšem podařil jednomu z kroužících špionážních fotografů husarský kousek; svůj teleobjektiv měl namířený správným směrem právě v okamžiku, kdy měl odstavený vůz téměř úplně odhalenou příď. Nebo si čím dál šikovnější reklamní specialisté s pomocí mimořádně rafinovaného rádoby úniku pohrávají s naší pozorností a získávají spoustu mediálního prostoru zadarmo. To se asi nedozvíme, i když osobně tipujeme spíš druhou možnost. Ukrývání budoucích automobilů před zvědavým světem totiž bývá velmi důkladné.
Tak jako tak, kdo se těší na chybějící spojnici mezi mamutím e-tronem, který se dříve nebo později přejmenuje na Q8 e-tron, a naopak kompaktním Q4 e-tronem, může si udělat už poměrně definitivní obrázek o tom, jak se na něj budoucí SUV střední třídy, postavené na chystané elektrické platformě PPE, bude tvářit. Jeho výraz určuje obří plná jednobarevná maska, která je prolisovaná jen tolik, aby už to bylo vidět, ale ještě to nekazilo aerodynamiku. Tu podle nejnovější značkové módy nenarušuje viditelný nárazník, v běžném provozu ji pouze částečně zakryje registrační značka. Tím ale novoty nekončí; hlavní světlomety si zahrály další, čím dál populárnější hru na schovávanou pod mnohem viditelnějšími denními světly a speciálně na černé karoserii jsou takřka neviditelné.
Výsledek vypadá jako stylisticky mimořádně čistý objekt, i když si zatím můžeme jen představovat, jak bude vypadat podobné spoléhání čistě na základní tvary v jiných, či přímo inverzních barevných kombinacích. Dále vidíme radar, přiznaný v samostatném výřezu. Takové řešení je sice stylisticky upřímnější, než různé snahy jej zamaskovat pod logo či dokonce mezi chromové lišty, avšak radar samotný bude docela na ráně vůči odletujícímu kamení a nečistotám.
Zbytek vozu jsme zatím neviděli a jakékoliv podrobnosti o použité technice rovněž nezaslechli, lze tedy spekulovat, že se příliš nebude lišit od technicky i nomenklaturně příbuzné, „nízké“ řady A6 e-tron. A protože se o platformu PPE podělí i Porsche, tak příchod vysokovýkonných motorizací je takřka jistý. Takové RSQ6 e-tron s 600 koňmi by si jistě zákazníky našlo.