BMW i5 jsme již testovali několikrát v různých variantách, včetně BMW i5 Touring. To jsme měli nejprve v ostré variantě BMW i5 Touring M60 a poté i základní BMW i5 Touring eDrive40. Test Zaostřeno na spotřebu jsme ale zatím dělali jen u ostrého sedanu BMW i5 M60. Nyní se tedy zaostřujeme na spotřebu základní motorizace eDrive40 v karoserii Touring.




Technické parametry BMW i5 Touring eDrive40
Kompletní specifikace| Konstrukce | kombi, 5 060 × 1 900 × 1 515 mm, 2 255 kg |
|---|---|
| Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
| Výkon | 250 kW, 340 koní, točivý moment: 430 Nm |
| Baterie | 84,4 kWh (81,2 kWh využitelná kapacita) |
| Nabíjení | rychlonabíjení: 205 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
| Spotřeba | Kombinovaná: 15,4 kWh / 100 km, dojezd: 602 km |
| Cena od | 1 799 200 Kč |
Okruh pro test spotřeby jsem jeli ještě před oteplením, tedy jde opravdu o zimní spotřebu. Teplota totiž byla okolo 1 °C na startu okruhu, byť během hodinové jízdy stoupla na 5 °C. Palubní počítač po 60kilometrové kombinované trase, která obsahuje přibližně třetinu města, třetinu dálnice a třetinu okresek, ukázal spotřebu 19,8 kWh/100 km.
Můžete se těšit na článek Zaostřeno na spotřebu i test spotřeby formou videa. Pokud vás na BMW i5 Touring eDrive40 něco zajímá, zejména ke spotřebě, můžete se ptát v komentářích pod tímto článkem.
