😢Vypněte si prosím blokování reklam na našem webu.
Náš web je závislý na reklamě. Bez příjmů z reklamy pro vás nemůžeme připravovat články ani videa. Ve vašem prohlížeči máte ale reklamy blokovány.

Vyhodnocujeme reálnou zimní spotřebu elektromobilu BMW i5 Touring

Ptejte se na to, co vás zajímá
19
Vyhodnocujeme reálnou zimní spotřebu elektromobilu BMW i5 Touring
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Do testu spotřeby se nám dostalo BMW i5 Touring eDrive40
  • Na kombinovaném okruhu se i v zimních podmínkách dostalo pod 20 kWh/100 km
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás zajímá

BMW i5 jsme již testovali několikrát v různých variantách, včetně BMW i5 Touring. To jsme měli nejprve v ostré variantě BMW i5 Touring M60 a poté i základní BMW i5 Touring eDrive40. Test Zaostřeno na spotřebu jsme ale zatím dělali jen u ostrého sedanu BMW i5 M60. Nyní se tedy zaostřujeme na spotřebu základní motorizace eDrive40 v karoserii Touring.

Technické parametry BMW i5 Touring eDrive40

Kompletní specifikace
Konstrukcekombi, 5 060 × 1 900 × 1 515 mm, 2 255 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon250 kW, 340 koní, točivý moment: 430 Nm
Baterie84,4 kWh (81,2 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 205 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,5 kWh / 100 km, dojezd: 560 km
Cena od1 799 200 Kč

Okruh pro test spotřeby jsem jeli ještě před oteplením, tedy jde opravdu o zimní spotřebu. Teplota totiž byla okolo 1 °C na startu okruhu, byť během hodinové jízdy stoupla na 5 °C. Palubní počítač po 60kilometrové kombinované trase, která obsahuje přibližně třetinu města, třetinu dálnice a třetinu okresek, ukázal spotřebu 19,8 kWh/100 km.


Můžete se těšit na článek Zaostřeno na spotřebu i test spotřeby formou videa. Pokud vás na BMW i5 Touring eDrive40 něco zajímá, zejména ke spotřebě, můžete se ptát v komentářích pod tímto článkem.

Diskuze ke článku
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 2. 3. 21:51
Pro zajímavost. S dobrým kamarádem jsme jeli v Německu, opravdu v Německu, po dálnici ve večerních hodinách ze západu (Hagen) až na východ s Audi etron S, tou tři-motorovou, rychlosti okolo 160-170 km, s občasným zpomalením kvůli provozu, spotřeba byla na té trase, kde jsme museli na konec 4*nabíjet, naposledy v Lovících u Prahy, tak byla spotřeba cca 37-38 kWh. Byl to extrém, velké SUV, kola o šířce 280mm, vysoká rychlost. A velmi silné auto. :-)
Martin Peter
Martin Peter
Jaka je spotřeba na dálnici při 160km/h a jak daleko se takovou rychlosti dá reálně dojet?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze