Vyhodnocujeme reálnou zimní spotřebu elektromobilu BMW i5 Touring

Ptejte se na to, co vás zajímá
19
Vyhodnocujeme reálnou zimní spotřebu elektromobilu BMW i5 Touring
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Do testu spotřeby se nám dostalo BMW i5 Touring eDrive40
  • Na kombinovaném okruhu se i v zimních podmínkách dostalo pod 20 kWh/100 km
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás zajímá

BMW i5 jsme již testovali několikrát v různých variantách, včetně BMW i5 Touring. To jsme měli nejprve v ostré variantě BMW i5 Touring M60 a poté i základní BMW i5 Touring eDrive40. Test Zaostřeno na spotřebu jsme ale zatím dělali jen u ostrého sedanu BMW i5 M60. Nyní se tedy zaostřujeme na spotřebu základní motorizace eDrive40 v karoserii Touring.

Technické parametry BMW i5 Touring eDrive40

Kompletní specifikace
Konstrukcekombi, 5 060 × 1 900 × 1 515 mm, 2 255 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon250 kW, 340 koní, točivý moment: 430 Nm
Baterie84,4 kWh (81,2 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 205 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,5 kWh / 100 km, dojezd: 560 km
Cena od1 799 200 Kč

Okruh pro test spotřeby jsem jeli ještě před oteplením, tedy jde opravdu o zimní spotřebu. Teplota totiž byla okolo 1 °C na startu okruhu, byť během hodinové jízdy stoupla na 5 °C. Palubní počítač po 60kilometrové kombinované trase, která obsahuje přibližně třetinu města, třetinu dálnice a třetinu okresek, ukázal spotřebu 19,8 kWh/100 km.


Můžete se těšit na článek Zaostřeno na spotřebu i test spotřeby formou videa. Pokud vás na BMW i5 Touring eDrive40 něco zajímá, zejména ke spotřebě, můžete se ptát v komentářích pod tímto článkem.

Diskuze ke článku
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 2. 3. 21:51
Pro zajímavost. S dobrým kamarádem jsme jeli v Německu, opravdu v Německu, po dálnici ve večerních hodinách ze západu (Hagen) až na východ s Audi etron S, tou tři-motorovou, rychlosti okolo 160-170 km, s občasným zpomalením kvůli provozu, spotřeba byla na té trase, kde jsme museli na konec 4*nabíjet, naposledy v Lovících u Prahy, tak byla spotřeba cca 37-38 kWh. Byl to extrém, velké SUV, kola o šířce 280mm, vysoká rychlost. A velmi silné auto. :-)
Martin Peter
Martin Peter
Jaka je spotřeba na dálnici při 160km/h a jak daleko se takovou rychlosti dá reálně dojet?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze