Malý crossover segmentu B, Mitsubishi ASX, je k dispozici i v hybridních motorizacích. Jako základní full hybrid, ale také jako plug-in hybrid. Obě motorizace jsme již měli ve standardním testu, ale rozhodli jsme se, že u plug-in hybridní motorizace prověříme i dlouhodobou spotřebu a uděláme test Zaostřeno na spotřebu.
Technické parametry Mitsubishi ASX 1.6 PHEV Intense+
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 228 × 1 979 × 1 579 mm, 1 631 kg |
---|---|
Pohon | Hybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední |
Výkon | 117 (68 + 51) kW, 160 (91 + 69) koní, točivý moment: 250 Nm / 1 750 ot/min |
Baterie | 10,5 kWh (9,8 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | palubní: 3,7 kW, konektory: Mennekes |
Spotřeba | ? |
Cena od | 909 950 Kč |
Před započetím testu Zaostřeno na spotřebu, během kterého je nutné nulovat dílčí hodnoty na palubním počítači (Mitsubishi ASX má pouze jednu hodnotu spotřeby), jsem jezdil 495 kilometrů bez nulování. Natankoval jsem plnou nádrž před začátkem, abych mohl vyhodnotit i reálnou spotřebu benzínu podle tankování, a průběžně jsem nabíjel doma, nebo když byla příležitost. Před dalším tankováním ukázal palubní počítač spotřebu benzínu 3,1 l/100 km a k tomu 15,7 kWh/100 km.
Do nádrže se „po cvaknutí“ vešlo 15,98 litrů, což znamená reálnou spotřebu 3,23 l/100 km. To tedy přibližně odpovídá tomu, co ukázal palubní počítač. Můžete se těšit i na test Zaostřeno na spotřebu a následně i celkové vyhodnocení dlouhodobé spotřeby. Pokud vás na tomto autě něco zajímá, můžete se ptát v komentářích.