Vyhodnocujeme dlouhodobou spotřebu Mitsubishi ASX PHEV

Ptejte se na to, co vás zajímá
4
Vyhodnocujeme dlouhodobou spotřebu Mitsubishi ASX PHEV
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Rozhodli jsme se prověřit dlouhodobou spotřebu Mitsubishi ASX PHEV
  • Po necelých 500 kilometrech ukázal palubní počítač 3 litry a 16 kWh na 100 km
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás zajímá

Malý crossover segmentu B, Mitsubishi ASX, je k dispozici i v hybridních motorizacích. Jako základní full hybrid, ale také jako plug-in hybrid. Obě motorizace jsme již měli ve standardním testu, ale rozhodli jsme se, že u plug-in hybridní motorizace prověříme i dlouhodobou spotřebu a uděláme test Zaostřeno na spotřebu.

Technické parametry Mitsubishi ASX 1.6 PHEV Intense+

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 228 × 1 979 × 1 579 mm, 1 631 kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: přední
Výkon117 (68 + 51) kW, 160 (91 + 69) koní, točivý moment: 250 Nm / 1 750 ot/min
Baterie10,5 kWh (9,8 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenípalubní: 3,7 kW, konektory: Mennekes
Spotřeba?
Cena od909 950 Kč

Před započetím testu Zaostřeno na spotřebu, během kterého je nutné nulovat dílčí hodnoty na palubním počítači (Mitsubishi ASX má pouze jednu hodnotu spotřeby), jsem jezdil 495 kilometrů bez nulování. Natankoval jsem plnou nádrž před začátkem, abych mohl vyhodnotit i reálnou spotřebu benzínu podle tankování, a průběžně jsem nabíjel doma, nebo když byla příležitost. Před dalším tankováním ukázal palubní počítač spotřebu benzínu 3,1 l/100 km a k tomu 15,7 kWh/100 km.

Do nádrže se „po cvaknutí“ vešlo 15,98 litrů, což znamená reálnou spotřebu 3,23 l/100 km. To tedy přibližně odpovídá tomu, co ukázal palubní počítač. Můžete se těšit i na test Zaostřeno na spotřebu a následně i celkové vyhodnocení dlouhodobé spotřeby. Pokud vás na tomto autě něco zajímá, můžete se ptát v komentářích.

Diskuze ke článku
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 07:45
Je to vlastně bída. K čemu ty spotřebované tři litry benzínu, když to bere ještě 16 kWh? To je spotřeba elektřiny s nebo bez rekuperace? Odhaduji "s". Regulérně za 16 kWh jezdí EV, často míň.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze