Volkswagen se před pár dny pochlubil, že se mu povedlo do rukou zákazníků dodat již 14 tisíc vyrobených kusů ID.3. To je docela působivé číslo vzhledem k tomu, že se ID.3 začal k evropským zákazníkům dostávat teprve před šesti týdny. To i přestože má vůz nekompletní software. Informuje o tom carscoops.com a výrobce zatím eviduje 38 tisíc objednávek. V tuto chvíli tak zbývá k dodání ještě 24 tisíc kusů, které by měly být doručeny do jara příštího roku.
První Volkswagen ID.3 byl předán zákazníkovi v Drážďanech letos v polovině září. Vůz šel totiž do prodeje i přestože má zatím deaktivované některé funkce, což ale zřejmě většině zákazníků nevadí. Konkrétně u vozů dodaných v září chyběla funkce App Connect a také zobrazování vzdálenosti od dalšího jedoucího vozu na head-up displeji před řidičem. Volkswagen již tehdy slíbil, že aktualizaci softwaru připraví na začátek roku 2021.
Koncern Volkswagen a Řecko vytvoří na ostrově vzor pro klimaticky neutrální mobilitu
Teprve pak se z ID.3 stane plnohodnotně fungující automobil, který nebude mít žádná omezení, co se týká výbavy. ID.3 se stal pomyslným Golfem elektrického věku a vnesl e-mobilitu do každodenního života. Automobilka investovala obří množství peněz do jeho vývoje, a tak jeho prodejní úspěchy těší snad úplně celé vedení značky. Do roku 2024 plánuje Volkswagen investovat dalších 33 miliard eur do rozšiřování e-mobility, protože si klade za cíl stát se lídrem na trhu s bateriovými elektrickými vozidly, čemuž mají pomoci v budoucnu představované další plně elektrické vozy.
Technické parametry Volkswagen ID.3 45 kWh
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 590 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 110 kW, 150 koní, točivý moment: 225 Nm |
Baterie | 48 kWh (45 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 7,2 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 330 km |
Cena od | 895 900 Kč |
absolutně nechápu, co je "působivé" rozdávat/doručovat auta která stojí od listopadu 2019 na parkovišti ... to by zvládla i cvičená opice a možná dříve než za 6 týdnů 🤪