Víme, jak se bude v Tesle Modelu 3 zobrazovat rychlost

1
Víme, jak se bude v Tesle Modelu 3 zobrazovat rychlost
  • Na zobrazování této informace se bude využívat středový displej infotainmentu
  • Při testovací cestě z Freemontu do Denveru se tohle řešení líbilo i majiteli Modelu X

Tesla ve svém Modelu 3 šla poměrně razantní cestou a vynechala jakékoli budíky a dokonce i displej před volantem. Spekulovalo, že vůz dostane revoluční head-up displej, ale již nějaký ten čas víme, že ani na ten nedojde. Otázka tedy zní, jak budete v Modelu 3 kontrolovat rychlost.

Tesla Model 3

Ta se bude zobrazovat v levém horním rohu na středovém displeji infotainmentu. Jde o místo, které do jisté míry vidíte i periferně, takže by s tím neměl být velký problém.

Tesla toto řešení vyzkoušela i se zákazníky. Majitel Modelu X jménem Robie měl tu čest otestovat Model 3 na cestě z Freemontu do Denveru. Na tuto cestu delší jak 2 tisíce kilometrů s ním vyrazil i Chuck (nejspíše zaměstnanec Tesly), který se Robieho ptal mimo jiné na chybějící budíky před řidičem.

Tesla Model S Tesla Model 3
Zrychlení 0–60 mil (sekund) 2,3 (P100D Ludicrous) 5,6
Dojezd (mil) 249–335 (EPA) 215+
Nabíjení na Superchargeru zdarma pro 1. majitele zpoplatněné
Rozsah posádky 5 dospělých, 2 děti 5 dospělých
Termín doručení měsíc přes rok

„Na vše si velmi rychle zvyknete. Že máte k dispozici jen jeden středový displej, to ničemu nevadí. Naopak v noci je příjemné, že vás nic neruší a vy se tak můžete soustředit pouze na silnici a svoji jízdu,“ řekl Robie.

Elon Musk se nechal slyšet, že čím více autonomních schopností bude Model 3 mít, tím méně se budete dívat na informace o jízdě. Doslova řekl: „Jak často se díváte na budíky, když cestujete taxi?“

Technické parametry Tesla Model 3 Long Range (E5)

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 844 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon258 kW, 370 koní, točivý moment: 510 Nm
Baterie75 kWh (70 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 250 kW, palubní: 11 kW, konektory: NACS, CCS Combo, Mennekess
Spotřeba?, dojezd: 614 km
Cena od1 228 990 Kč

Zdroj: electrek.co

Diskuze ke článku
Mirek Hroch
Mirek Hroch
Jsou dohady že přístrojovka je modulární a modul HUD bude časem k mání.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze