Toyota Corolla Touring Sports vsází na dynamičtější design a nový hybridní pohon

Toyota Corolla Touring Sports vsází na dynamičtější design a nový hybridní pohon
  • Nabídne pouze jeden konvenční motor – přeplňovanou benzínovou jednotku 1,2 litru o výkonu 116 k
  • Hybridní ústrojí nabídne autonomní dobíjení a 2 možnosti výkonu 122 koní a 180 koní

Nová modelová řada Corolla pro rok 2018 se zbrusu novým hybridním pohonem 2,0 litru a autonomním dobíjením, který rozšiřuje stávající nabídku motorizací, je současně první ukázkou strategie dvou variant hybridního pohonu od Toyoty. Automobilka se rozhodla nabízet dva typy hybridního pohonu: jeden přináší všechny silné stránky hybridního systému čtvrté generace, včetně vylepšené odezvy a lineárního charakteru, stejně tak jako tradiční výhody v podobě nízké spotřeby paliva a pohodové jízdy, druhý pak navíc disponuje vyšším výkonem, nenucenou akcelerací a dynamičtějším jízdním charakterem přinášejícím potěšení za volantem.

Nová Corolla je vůbec prvním modelem od Toyoty, u kterého zákazníci mohou volit mezi dvěma typy hybridního pohonu s autonomním dobíjením. Pětidveřový hatchback i kombi Touring Sports nabídne zákazníkům jeden konvenční motor – přeplňovanou benzínovou jednotku 1,2 litru, a dále možnost výběru z hybridních ústrojí 1,8 litru o výkonu 122 k, resp. 2,0 litru o výkonu 180 k.

Cílem vývoje nové Corolly Touring Sports bylo vytvořit nejelegantnější a nejsportovnější kombi v nižší střední třídě, abychom zároveň zákazníkům přicházejícím ze segmentu D dokázali nabídnout výhody největšího prostoru pro nohy zadních cestujících v dané třídě i vysoce konkurenceschopný objem zavazadelníku,“ říká Kazuhiko Isawa, vedoucí návrhář karoserií z European Design Centre.

Dohled nad kvalitou kabiny nové Corolly byl svěřen speciálnímu týmu Toyota Motor Europe pro smysly vnímanou kvalitu, který již prokázal své odborné schopnosti u modelu C-HR. Tento tým v úzké spolupráci s návrháři karoserií a dalšími techniky provedl analýzy a vizualizace celého interiéru, kdy zohlednil nejen barvy, stupně výbavy a způsoby provedení, ale i takové detaily, jako jsou intenzita nebo směr světelných paprsků. Díky této práci se v jednotlivých fázích vývoje provedla celá řada vylepšení, od konzistentní volby tvarů až po sladění barevných odstínů a textur, stejně tak jako kontrola kvality v pozdějších fázích. Pečlivý důraz na každý detail se tak ve výsledku odrazil ve významném zlepšení celkové smysly vnímané kvality,“ vysvětluje Jasuši Ueda, hlavní konstruktér ze společnosti Toyota Motor Corporation.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze