Nová modelová řada Corolla pro rok 2018 se zbrusu novým hybridním pohonem 2,0 litru a autonomním dobíjením, který rozšiřuje stávající nabídku motorizací, je současně první ukázkou strategie dvou variant hybridního pohonu od Toyoty. Automobilka se rozhodla nabízet dva typy hybridního pohonu: jeden přináší všechny silné stránky hybridního systému čtvrté generace, včetně vylepšené odezvy a lineárního charakteru, stejně tak jako tradiční výhody v podobě nízké spotřeby paliva a pohodové jízdy, druhý pak navíc disponuje vyšším výkonem, nenucenou akcelerací a dynamičtějším jízdním charakterem přinášejícím potěšení za volantem.
Nová Corolla je vůbec prvním modelem od Toyoty, u kterého zákazníci mohou volit mezi dvěma typy hybridního pohonu s autonomním dobíjením. Pětidveřový hatchback i kombi Touring Sports nabídne zákazníkům jeden konvenční motor – přeplňovanou benzínovou jednotku 1,2 litru, a dále možnost výběru z hybridních ústrojí 1,8 litru o výkonu 122 k, resp. 2,0 litru o výkonu 180 k.
„Cílem vývoje nové Corolly Touring Sports bylo vytvořit nejelegantnější a nejsportovnější kombi v nižší střední třídě, abychom zároveň zákazníkům přicházejícím ze segmentu D dokázali nabídnout výhody největšího prostoru pro nohy zadních cestujících v dané třídě i vysoce konkurenceschopný objem zavazadelníku,“ říká Kazuhiko Isawa, vedoucí návrhář karoserií z European Design Centre.
„Dohled nad kvalitou kabiny nové Corolly byl svěřen speciálnímu týmu Toyota Motor Europe pro smysly vnímanou kvalitu, který již prokázal své odborné schopnosti u modelu C-HR. Tento tým v úzké spolupráci s návrháři karoserií a dalšími techniky provedl analýzy a vizualizace celého interiéru, kdy zohlednil nejen barvy, stupně výbavy a způsoby provedení, ale i takové detaily, jako jsou intenzita nebo směr světelných paprsků. Díky této práci se v jednotlivých fázích vývoje provedla celá řada vylepšení, od konzistentní volby tvarů až po sladění barevných odstínů a textur, stejně tak jako kontrola kvality v pozdějších fázích. Pečlivý důraz na každý detail se tak ve výsledku odrazil ve významném zlepšení celkové smysly vnímané kvality,“ vysvětluje Jasuši Ueda, hlavní konstruktér ze společnosti Toyota Motor Corporation.