progresivní řízení jsem měl několik málo měsíců a nešlo si na to pořádně zvyknout, není to příjemné - řidič by měl vždy s jistotou vědět o kolik se natočí kola v jakékoliv fázi jízdy... nejdřív odhadnout rychlost obzvlášť při jízdě na dálnici nebo zkontrolovat tachometr abych si otipoval jak strmě mi auto asi zatočí při sjezdu k benzínce není příliš příjemné, a podle mého může být i dost nebezpečné...
k té neustálé dehonestaci vodíku o jehož vývoji očividně mnoho nevíte se moc vyjadřovat nebudu, prostě konzervy - jen zmíním že ti lobbisté kteří podle vás tlačí vodík měli svůj mnohem silnější tábor lobbistů u nástupu BEV... a oproti vodíku nedosáhli/nechtěli politické direktivy která nám nařizuje přejít na vodík silou a předčasně, stejně jako se to stalo u nedotažených baterií... je počítáno že jeho rozšíření přijde až v mnohem lepší fázi ekonomie a hlavně ekologie než jsme si zažili právě u baterek které mají pořád obrovské vady zejména v ekologii výroby a recyklace.
Apropos, docela bych uvítal jednu nezaujatou a objektivní reportáž ohledně několika způsobů recyklace baterií, ukázku přesunutí z BEV do domácího úložiště včetně zprocesování nové BMS a připojení k již provozované domácí FVE, jak se to dá sbalancovat se stávajícími bateriemi atp. Pořád o tom slyším jak je to budoucnost, ale ještě jsem to nikde neviděl ani neslyšel že to někdo skutečně dělá, a brzy mě to bude čekat pokud se mi e-tron nepovede brzy prodat...
k té neustálé dehonestaci vodíku o jehož vývoji očividně mnoho nevíte se moc vyjadřovat nebudu, prostě konzervy - jen zmíním že ti lobbisté kteří podle vás tlačí vodík měli svůj mnohem silnější tábor lobbistů u nástupu BEV... a oproti vodíku nedosáhli/nechtěli politické direktivy která nám nařizuje přejít na vodík silou a předčasně, stejně jako se to stalo u nedotažených baterií... je počítáno že jeho rozšíření přijde až v mnohem lepší fázi ekonomie a hlavně ekologie než jsme si zažili právě u baterek které mají pořád obrovské vady zejména v ekologii výroby a recyklace.
Apropos, docela bych uvítal jednu nezaujatou a objektivní reportáž ohledně několika způsobů recyklace baterií, ukázku přesunutí z BEV do domácího úložiště včetně zprocesování nové BMS a připojení k již provozované domácí FVE, jak se to dá sbalancovat se stávajícími bateriemi atp. Pořád o tom slyším jak je to budoucnost, ale ještě jsem to nikde neviděl ani neslyšel že to někdo skutečně dělá, a brzy mě to bude čekat pokud se mi e-tron nepovede brzy prodat...