Tesla Model S propadla v losím testu. Nevešla se mezi kužely. Jak si vedl Taycan?

1
Tesla Model S propadla v losím testu. Nevešla se mezi kužely. Jak si vedl Taycan?
  • Test Tesly Model S a Porsche Taycan udělala německá televize VOX
  • Došlo i na sprint obou vozů, kde vyhrálo Porsche Taycan
  • Je otázkou, jaké pneumatiky měla auta obuta

Tesla Model S, nebo Porsche Taycan? Velká část veřejnosti se snaží tyto dva modely porovnávat, ačkoli Porsche se necítí být tak velkou konkurencí pro Teslu Model S. Srovnání však do jisté míry dává smysl. Tesla je průkopník elektromobility, a tak se dá pochopit, proč veřejnost právě Porsche Taycan s Teslou Model S porovnává. Koneckonců i my jsme se v jednom z článků věnovali stejnému srovnání.

Byla jen otázka času, kdy nějaká redakce postaví právě Teslu Model S a Porsche Taycan vedle sebe. Otázkou bylo, v jaké disciplíně někdo tyto dva elektromobily vedle sebe postaví. Německá televize VOX vozy podrobila sprintu. Ten ovládlo Porsche Taycan. Zajímavější však byl losí test rychlosti 90 km/h, kde Tesla doslova propadla. Porsche disciplínu zvládlo, dokonce v rychlosti 97 km/h, ale Tesla Model S se nevešla mezi kužely. Otázkou je, jaké pneumatiky měla auta obuta. Nějaké velké závěry rozhodně dělat nechceme, ale obrázek si o celé situaci můžete udělat sami.

Tesla Model S vs. Porsche Taycan Handling Test from r/Porsche

Technické parametry Porsche Taycan Turbo S

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 963 × 1 966 × 1 381 mm, 2 295 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon560 kW, 761 koní, točivý moment: 1 050 Nm
Baterie93,4 kWh (83,7 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 270 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 26,9 kWh / 100 km, dojezd: 412 km
Cena od5 270 000 Kč

Technické parametry Tesla Model S Performance

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 4 970 × 2 037 × 1 445 mm, 2 316 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon580 kW, 789 koní, točivý moment: 1 140 Nm
Baterie100 kWh (95 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: NACS, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,9 kWh / 100 km, dojezd: 639 km
Cena od2 655 200 Kč
Diskuze ke článku
P.
Pneumatiky samozřejmě hrajou roli, v tomhle případě je ale důvod jednoduchý - odladění podvozku. V tom má Porsche náskok, který Tesla nedokáže nikdy dohnat. Obecně dynamické vlastnosti auta jsou něco, čím Taycan trumfne Teslu s jistotou vždy.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze