Suzuki představilo svůj první plug-in hybrid a pravděpodobně vám je toto SUV povědomé. Jak by ne, když vzniklo ve spolupráci s Toyotou a vychází z modelu RAV4, který se také začal vyrábět i jako plug-in hybrid. Across zaujme svým čistě elektrickým dojezdem až 75 kilometrů.
Baterie Suzuki Across má totiž kapacitu 18,1 kWh, takže se řadí mezi plug-in hybridy s největší baterií, takže i nejdelším dojezdem na elektřinu. Díky tomu dosahuje v cyklu WLTP velmi nízké hodnoty emisí CO2, konkrétně 22 g/km. Elektrický pohon zajišťuje primárně elektromotor s parametry 134 kW a 270 Nm. Kdykoliv je to potřeba, je připraven se připojit také zážehový atmosférický motor o objemu 2,5 litru. Mimořádně účinný spalovací motor dosahuje 136 kW a 227 Nm. Pohon zadních kol je čistě elektrický, zajišťuje jej elektromotor s 40 kW a 121 Nm.
Suzuki si zakládá na pohonu všech kol E-Four, který využívá dvojice výkonných elektromotorů. Elektromotor pohánějící zadní kola umožňuje plynule měnit rozdělení točivého momentu mezi nápravy v poměru 100:0 až 20:80. Pohon E-Four poskytuje dostatek trakce na nejrůznějších typech povrchu, ať už jde o nezpevněnou cestu, sníh nebo mokrou vozovku.
Vypadá to tedy, že Suzuki Across bude zajímavé auto nejen po stránce elektrického dojezdu a nízké spotřeby benzínu, ale i schopností zvládat terén.