Stellantis má proti konkurenci zpoždění v uvedení elektrických pick-upů, které jsou v Severní Americe momentálně velmi žádaným zbožím. Chce proto soupeře zastínit parametry nové platformy, na níž začnou brzy vyjíždět elektrické pick-upy a SUV, nejdříve značek RAM a Jeep. Nová rámová platforma STLA Frame nabídne zpočátku pohon čistě z baterií (BEV), nebo kombinace baterií a prodlužovače dojezdu (REEV), později i možnost hybridního či čistě spalovacího pohonu. Pojme baterie o kapacitě 159 až více než 200 kWh ve 400V i 800V architektuře, připravena je i na budoucí technologie ukládání energie. Podélníky rámu byly za tím účelem umístěny dále od sebe a baterii zároveň chrání při případném nárazu. Stejný účel má spodní kryt, zlepšující zároveň obtékání vzduchu.
Cílový dojezd podle EPA činí až 800 km u BEV, případně 1 100 km u REEV. Celkové rozměry aut jsou plánovány v rozmezí 5 488–5 941 mm (délka), 2 062–2 124 mm (šířka), 3 143–3 690 mm (rozvor) a 168–262 mm (světlá výška). Podporována jsou kola o největším průměru 838 mm, brodivost až 61 cm. Nezávislé zavěšení všech kol bude moci nabídnout vzduchové vypružení, nejvyšší výkon každého z obou elektromotorů činí 313 k, s nimi vůz zrychlí z klidu na 96 km/h za 4,4 s. Nejvyšší hmotnost přívěsu činí 6 350 kg, užitečné zatížení pak až 1 224 kg.
Verze s 800V architekturou podporuje nabíjení příkonem až 350 kW a nabití na 160 km za 10 minut, čtyřsetvoltové provedení se nabíjí polovičním příkonem. Nechybí podpora obousměrného nabíjení a funkce V2X.