Škoda láká na omlazený Enyaq. Co na něj říkáte?

5
Škoda láká na omlazený Enyaq. Co na něj říkáte?
Fotografie: Škoda Auto
  • Modelová řada Enyaq bude těžit z vylepšené aerodynamiky, která se projeví prodlouženým dojezdem
  • Základem nového designu bude styl Modern Solid

Škoda dnes zveřejnila první skici exteriéru omlazených modelů Enyaq a Enyaq Coupé. Stejně jako Elroq, který debutoval nedávno, sází na design Modern Solid. To znamená, že i omlazené Enyaqy dostanou přepracovanou přední část s prosvětlenou maskou Tech-Deck Face, nápis Škoda a Matrix-LED přední světlomety zapracované do výrazného nárazníku.

Mezi další klíčové vlastnosti omlazených Enyaqů patří detaily vyvedené v odstínu Dark Chrome a barva Olibo Green, která je nabízena exkluzivně pro nový Enyaq.


Vylepšená aerodynamika znamenající delší dojezd

Škoda Auto se v tiskové zprávě chlubí také tím, že modely Enyaq a Enyaq Coupé budou těžit z optimalizované aerodynamiky, ke které přispělo právě přepracování přední části v duchu designového jazyka Modern Solid. Kromě vylepšení vzhledu totiž mají tyto inovace pozitivní dopad na proudění vzduchu kolem karoserie, což v praxi znamená prodloužený dojezd.

Omlazená Škoda Enyaq
Omlazená Škoda Enyaq

Jak dodávají Mladoboleslavští, Enyaq Coupé se může pochlubit nejlepší aerodynamikou ze všech současných modelů Škoda díky jemně zkosené střešní linii svažující se od B-sloupku plynule směrem dolů. Jak můžete vidět na skicách, zajímavý je i design zadní části, kde se nachází nápis Škoda v odstínu Dark Chrome, ostře tvarovaná odtrhová hrana, pro vozy Škoda typické zadní světlomety ve tvaru „C“ a boční prahy v barvě karoserie.

Nejdůležitější auto: Jak jezdí Škoda Elroq? Srovnání s Enyaqem a test dojezdu

V tuto chvíli nejsou známé další podrobnosti, například o datu premiéry nebo dalších změnách. Budeme však rádi, když se s námi podělíte o váš názor na skici.

Diskuze ke článku
Petr Seliger
Petr Seliger
Naposledy upraveno: včera 18:04
Skici s 32” kolama komentovat asi smysl nemá, jen to že je to Enyaq s čumákem Elroqu a nic jiného se nečekalo.
A co se týče barev tak jen tiše doufám že ta platina půjde v konfigurátoru změnit za barvu vozu protože to bude vypadat zase hrozně jak na L&K.

Já jsem hlavně zvědavý na techniku, jestli posunuli pohon a baterku. Díky aerodynamice to asi o 100km dál nedojede.

Premiéra se šušká 7.1 večer nebo 8 .1
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Jako za pár let až můj současný Enyaq bude mít odslouženo a nový bude vylepšený hlavně technologicky, třeba 800V a V2L, nový druh baterie, frunk a bude za konkurence schopné peníze, tak klidně vyměním. Pokud to bude hlavně o vzhledu tak díky...
Michal Němec
Nic jineho nez stavajici Enyaq s novou predni maskou to nebude. V zadne technicke zmeny neverim, protoze by to znamenalo, ze je VW dava prvni do Skodovky, coz by byla blbost.
Jan Jakubík
Nevíte, ty vozy s 86kWh u koncernu, může mít z technického hlediska pouze ID7 a BuZZ, protože mají delší rozvor, lze tam umístit navíc moduly do baterie? A nebo je to už dnes o jiné, lepší chemii? Spíš tipuji ty moduly navíc. Říkám si, až bude standard 86 kWh, kdo si pak ještě bude stěžovat na dojezd, to už prostě v praxi nemůže nikoho trápit, když vidím, jak se rychle rozšiřují DC nabíječky, ale aby na nich nebyla brzy cena 20 Kč a více za kWh, když to tak pozoruji. :-)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze