Škoda Auto jde do boje. Nabídla Enyaq Tour za 900 tisíc

17
Škoda Auto jde do boje. Nabídla Enyaq Tour za 900 tisíc
Fotografie: Škoda Auto
  • Domácí automobilka nabídla v Česku mimořádně zajímavou verzi Enyaqu
  • Ta cenově konkuruje i o třídu menším modelům jiných značek
  • Prezentována je jako časově omezená akční nabídka

Škoda Auto zareagovala na současnou obtížnou tržní situaci logickým krokem. Rozšířila totiž nabídku modelu Enyaq směrem dolů o provedení, které je na vybraných západních trzích běžně v nabídce, Češi si jej však oficiálně doma dosud pořídit nemohli. Výsledkem je Škoda Enyaq Tour 50, tedy obdoba provedení Enyaq 50 s menší baterií 52 kWh netto a slabším elektromotorem o výkonu 170 k. Nabíjí se rychlostí až 145 kW, dobití 10–80 % SoC trvá 25 minut. Normovaný dojezd podle WLTP dosahuje až 375 km. V Česku je uveden jako akční model za 899 000 Kč včetně DPH s omezenými možnostmi dovybavení, nabízený „do odvolání“. Firemní zákazníci mohou samozřejmě uplatnit dotaci na nákup v plné výši až 200 000 Kč.

Součástí standardní výbavy je třízónová klimatizace, bezklíčový přístup, základní sada jízdních a bezpečnostních asistentů, 7 airbagů, světelný a dešťový senzor, vyhřívání předních sedadel, bezdrátovou nabíječkou mobilů atd. Nabídka zahrnuje také 19" kola z lehké slitiny, navigaci a zadní parkovací kameru, dokoupit je možné paket Plus za 50 000 Kč, obsahující pokročilé jízdní asistenty, maticové světlomety, elektrické sedadlo řidiče s pamětí a bederní opěrkou, boční airbagy vzadu a bezdotykové otvírání pátých dveří. K mání je dále tažné zařízení a transport paket. Tepelné čerpadlo objednat nelze.

Technické parametry Škoda Enyaq (2020) 50 iV

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 649 × 1 879 × 1 616 mm, 1 998 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon125 kW, 170 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie55 kWh (52 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 120 kW, palubní: 145 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,9 kWh / 100 km, dojezd: 375 km
Cena od899 000 Kč
Diskuze ke článku
Tomáš Vlasák
Tomáš Vlasák
Aktuálně jezdím s iD5 GTX (220kw), nedokážu si představit mít místo 77kWh jen 52kWh v zimně bez tep.čerpadla a už vůbec ne váhu 2tuny a 125kw výkonu. Dobrý tak leda na rozvážení pizzy po městě. Za mě to teda žádný hit nebude.
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Hustý! Teď přichází teprve ta správná doba pro zákazníky. Škoda toho tepelného čerpadla, jsou to filutové, takhle tlačit lidi do dražších verzí. :-)
Michal Opluštil
Michal Opluštil
Koukal jsem i do bazarů kde je dost 50kWh a i s minimálním nájezdem jsou kolem 600k. Kdo jezdí jen menší trasy a stačí mu dojezd a zároveň chce prostorné auto, tak to není úplně zlé. Za mě bych vzal určitě tohle a trochu častěji nabíjel než MG4 v prostřední výbavě.
Jan Jakubík
Jan Jakubík
Naposledy upraveno: 21. 5. 15:07
Hlavně to Škodovka taky udělala, protože byť běží dotace, tak ty prodeje jdou Tesle Y a modelu 3. A kdo bude na konci roku nejprodávanější EV znača v ČR? Má to být Tesla? Minulý rok raději Škoda prodala Enyaq jen na sklady do autosalonů. A letos to zkusí zase takhle. Ale konečně se trochu začínají snažit a dělat něco pro zákazníky. A chápu, že je to k dnešku ku jejich zisku.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze