Že chystaný levný elektromobil Renault 5 Electric s celkovou délkou 3,92 m (sportovní derivát Alpine A290_β bude o 13 cm delší) míří k cílovému dojezdu 400 km a dostane platformu CMF-B EV, ovšem obohacenou o pokročilé víceprvkové zavěšení zadních kol, není žádnou novinkou. Nyní ale Renault přihodil detail, že se v nabídce octnou dvě různě velké baterie, přičemž zmíněný cílový dojezd samozřejmě patří té větší. Ta nabídne kapacitu 52 kWh, tedy stejnou jako vrcholná verze Renaultu Zoe, ovšem levnější o třetinu. Nový a lehčí pak bude elektromotor. Rychlé DC nabíjení bude za příplatek a mělo by dosáhnout stejných 130 kW jako u Meganu Electric, přičemž se nabíjecí port octne na kapotě, podobně jako u Hondy e.
Zároveň se v sedmi evropských zemích rozbíhá exkluzivní program R5 R Pass, jehož členové dostanou při objednání nové R5 přednost a obdrží svůj nový vůz dříve než ostatní.