Šéf Porsche Oliver Blume se na výroční konferenci své značky v Lipsku kromě jiného pochlubil zájmem o nový Macan EV, který prý předčil veškerá očekávání a uvedl šéfy automobilky v „ohromení“. Za první čtyři týdny od jeho uvedení má totiž Porsche už více než 10 000 objednávek, aniž by zájemci vůz byť jen viděli naživo. A to zatím toto číslo nezahrnuje Čínu, Tchaj-wan ani Japonsko. Tento klíčový model, který se v minulé generaci stal historicky druhým nejúspěšnějším Porsche po Cayenne a v USA byl dokonce první, tak má našlápnuto k velmi dobrým prodejům, a to přesto, že míří do výrazně vyšších výkonnostních i cenových hladin oproti předchůdci. Letošní rok je pro modelovou politiku Porsche zásadní, kromě Macanu EV uvedlo i zmodernizovaný Taycan a další premiéry letos a příští rok čekají – Cayenne EV, 718 EV a také větší, sedmimístné SUV, rovněž na elektřinu.
Prezentace obsahovala také dobré zprávy o hospodářských výsledcích, které jsou velmi dobré i přesto, že i Porsche trápí problémy s dodavatelskými řetězci a ekonomickou krizí v Číně. Elektromobily by měly dále zvýšit beztak velmi dobrou ziskovost.