Podívejte, jaký krásný bydlík se dá udělat z elektromobilu Volkswagen ID. Buzz

2
Podívejte, jaký krásný bydlík se dá udělat z elektromobilu Volkswagen ID. Buzz
Fotografie: HESS
  • Volkswagen ID. Buzz Cargo lze snadno přestavět na obytný vůz
  • Máme fotografie dvou ukázek s kempingovou vestavbou Visu Sitka
  • Jedna z nich má navíc krásnou úpravu exteriéru včetně exkluzivního lakování

V článku o prvních dojmech z testu obytného vozu Visu Camper:one jsem zmiňoval, že podobné prvky lze použít i v jiných dodávkách. Teoreticky tedy lze podobnou obytnou dodávku udělat z elektrické dodávky. Osobní Volkswagen ID. Buzz je na to krátký, resp. bude potřeba počkat až fyzicky dorazí prodloužená verze LWB, se kterou jsme již také jezdili. Podařilo se nám ale sehnat fotografie dvou přestaveb Volkswagenu ID. Buzz Cargo, z nichž jedna je opravdu nádherná i zvenku. Ostatně, posuďte sami a můžete nám napsat do komentářů, jak se tyto přestavby líbí vám.

Proč je lepší bydlík z Volkswagenu ID. Buzz Cargo?

První přestavba je z Česka a jde „pouze“ o obytnou vestavbu Visu Sitka do Volkswagenu ID. Buzz Cargo. Verze Cargo je zvolena proto, že standardní Volkswagen ID. Buzz nemá vyjímatelnou zadní lavici a celkově má méně místa, než by bylo potřeba pro obytnou vestavbu. Ta se tedy v případě základní délky dá dát pouze do užitkové verze. Volkswagen ID. Buzz Cargo má vpředu trojici sedaček, takže vznikne obytná dodávka pro dva dospělé, případně rodinu s jedním dítětem. Teoreticky lze vyjmout i zadní stěnu kabiny, čímž vznikne velký propojený prostor.

Vestavba Sitka Moie je podobná té, která je ve voze Visu Camper:one. Má tedy spoustu úložných prostor s vloženými taškami, do kterých si můžete doma narovnat věci a pak je přenést do auta. Nad nimi je lůžko pro dva lidi, kde se ale vyspí i dva dospělí s jedním dítětem. Vyklopením prostředního dílu lůžka, jeho vysunutím nahoru a podepřením nohou pak vznikne stolek se dvěma lavicemi okolo. Interiér tak lze snadno proměnit z ložnice v jídelnu. Ve vestavbě pak je výsuvná kuchyňka, kterou jsme měli i v Citroënu ë-Berlingo, jenž jsme přestavěli na malý bydlík. Ta obsahuje plynový vařič/gril, 16litrovou nádobu na vodu a úložné prostory, které lze využít jako spíž.

Druhý Volkswagen ID. Buzz Cargo se stejnou vestavbou je ze Švýcarska. Kromě obytné vestavby ale prošel tuningem, takže je na sportovních kolech, má snížený podvozek a nádherné dvoubarevné lakování. Jak by se vám takový bydlík pro 2člennou až 3člennou posádku líbil? Mimochodem, pokud byste zatím z nějakého důvodu nechtěli elektrický bydlík, Visu Camper:one, vytvořený z Volkswagenu Transporter, je na prodej. Ten má navíc střešní stan, takže se v něm pohodlně vyspí 4členná posádka. Dva mohou spát v autě a dva na střeše.

Technické parametry Volkswagen ID. Buzz Cargo

Kompletní specifikace
Konstrukcedodávka, 4 712 × 1 985 × 1 937 mm, 2 486 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 402 km
Cena od1 496 457 Kč
Diskuze ke článku
den
den
Hloupy VW neudelal V2L ani v uzitkove verzi ID.Buzz - tohle nedava smysl.
To by se hodilo jak pro kempovani tak pro remeslniky.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze