Testujeme Volkswagen ID. Buzz Cargo s chladírenskou vestavbou Carrier

Ptejte se na to, co vás zajímá
Testujeme Volkswagen ID. Buzz Cargo s chladírenskou vestavbou Carrier
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • Do redakce se nám dostal Volkswagen ID. Buzz Cargo s chladírenskou vestavbou
  • Ta je od firmy Carrier a nákladový prostor vychladí až na 0 °C
  • V komentářích se můžete ptát na to, co vás zajímá

Osobní Volkswagen ID. Buzz jsme testovali mnohokrát. I dodávku Volkswagen ID. Buzz Cargo jsme měli jak v obecném testu, tak náš kolega sepsal reálnou zkušenost z pracovní cesty. Teď se nám ale do redakce dostala zajímavá přestavba. Konkrétně ID. Buzz Cargo s chladírenskou vestavbou Carrier.

Na první pohled ji poznáte podle chladicího zařízení na střeše a po usednutí do kabiny pak podle malého ovládacího panelu před spolujezdcem, kde si můžete nastavovat teplotu v nákladovém prostoru a zároveň na ní vidíte aktuální teplotu. Největší změnu ale poznáte po otevření nákladového prostoru. Na první pohled je jasné, že s izolací se tu nešetřilo, kvůli tomu je prostor značně zmenšený oproti sériové verzi. Ale i tak tam zůstává dost místa pro přepravu například chlazených potravin. A teplotu nákladového prostoru můžete snížit až na 0 °C.

Jelikož venkovní teploty jsou aktuálně okolo 10 °C, vliv chlazení na dojezd asi nebude úplně relevantní. Ten by bylo potřeba otestovat v létě. Ale zaměříme se hlavně na spotřebu v různých rychlostech, kterou zcela evidentně bude ovlivňovat aerodynamika vozu. A pokud vás zajímá něco dalšího, ptejte se v komentářích pod tímto článkem.

Technické parametry Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo

Kompletní specifikace
Konstrukcedodávka, 4 712 × 1 985 × 1 937 mm, 2 486 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 402 km
Cena od1 496 457 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze