Osobní Volkswagen ID. Buzz jsme testovali mnohokrát. I dodávku Volkswagen ID. Buzz Cargo jsme měli jak v obecném testu, tak náš kolega sepsal reálnou zkušenost z pracovní cesty. Teď se nám ale do redakce dostala zajímavá přestavba. Konkrétně ID. Buzz Cargo s chladírenskou vestavbou Carrier.
Na první pohled ji poznáte podle chladicího zařízení na střeše a po usednutí do kabiny pak podle malého ovládacího panelu před spolujezdcem, kde si můžete nastavovat teplotu v nákladovém prostoru a zároveň na ní vidíte aktuální teplotu. Největší změnu ale poznáte po otevření nákladového prostoru. Na první pohled je jasné, že s izolací se tu nešetřilo, kvůli tomu je prostor značně zmenšený oproti sériové verzi. Ale i tak tam zůstává dost místa pro přepravu například chlazených potravin. A teplotu nákladového prostoru můžete snížit až na 0 °C.
Jelikož venkovní teploty jsou aktuálně okolo 10 °C, vliv chlazení na dojezd asi nebude úplně relevantní. Ten by bylo potřeba otestovat v létě. Ale zaměříme se hlavně na spotřebu v různých rychlostech, kterou zcela evidentně bude ovlivňovat aerodynamika vozu. A pokud vás zajímá něco dalšího, ptejte se v komentářích pod tímto článkem.
Technické parametry Volkswagen ID. Buzz Cargo
Kompletní specifikaceKonstrukce | dodávka, 4 712 × 1 985 × 1 937 mm, 2 486 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 150 kW, 204 koní, točivý moment: 310 Nm |
Baterie | 82 kWh (77 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 402 km |
Cena od | 1 089 000 Kč |