Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Emise CO2 činí pouze 29 g / kilometr, díky čemuž se Peugeot 3008 GT zařadí na seznamu modelů, které v Praze mohou žádat o speciální SPZ umožňující parkování na modrých a fialových zónách.
Novinka na jedno nabití baterie o kapacitě 13,2 kWh zvládne urazit papírově až 59 kilometrů. Jedná se o nejvýkonnější sériově vyráběný model od Peugeotu. O pohon se stará motor PureTech o výkonu 200 koní a dvojice elektromotorů. Jeden je umístěný vpředu, má výkon 110 koní a je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou. Druhý je na zadní nápravě a jeho výkon je 112 koní. Kombinovaný výkon je 300 koní a zrychlení z klidu na sto proběhne za 5,9 sekundy.
Kombinace platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) a nové víceramenné zadní nápravy má poskytovat vysoký komfort a také dobré jízdní vlastnosti. Dobrou zprávou je, že novinka neutrpěla ztráty v prostornosti interiéru i zavazadlového prostoru.
Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s čalouněním Alcantara v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem Grey Oak. Výbava zahrnuje i asistenční systémy jako adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508. Objednávat bude moci v průběhu příštího roku.
Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem předních kol (HYBRID) o výkonu 225 koní. Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 180 koní s elektromotorem naladěným na 110 koní a osmistupňovou automatickou převodovkou.