Peugeot představil další pohon pro svůj netradičně tvarovaný fastback Peugeot 408. Vedle klasického a nabíjecího hybridu uvede do prodeje i plně elektrickou verzi E-408. Ta spočívá na stejné platformě E-EMP2 a nabídne konvenční techniku, tedy vpředu uložený, synchronní elektromotor s permanentními magnety a výkonem 214 k/345 Nm. NMC Baterie nabídne využitelnou kapacitu 58,2 kWh a WLTP dojezd až 453 km. Součástí standardní výbavy je tepelné čerpadlo a vyhřívání volantu i předních sedadel, volba tří jízdních režimů a tří stupňů rekuperace s pomocí pádel pod volantem plus čtvrtého, intenzivního, separátním tlačítkem B. Nabíjet jej lze rychlostí až 11 kW (AC) či 120 kW (DC).
Cena čistě elektrické verze startuje jen o 40 000 Kč výše oproti plug-in hybridu ve standardním ceníku, v němž E-408 začíná na částce 1 110 000 Kč v linii Allure, případně rovných 1,2 milionu s výbavou GT. Dlouhodobé akční ceny 1 050 000 Kč (Allure) a 1 140 000 (GT) jsou pak od PHEV vzdáleny trochu více. Součástí standardní výbavy je zesílené akustické zasklení, panel virtuálních programovatelných tlačítek, navigace s plánováním nabíjecích zastávek, 19" kola a pro výbavu GT také maticové světlomety.