Nová kompaktní integrovaná dodávka Mercedes-Benz eCitan zespoda uzavře nabídku čistě elektrických užitkových Mercedesů kategorie N1. K velkému eSprinteru a tunovému eVitu se přidá i nový eCitan. Ten vznikl stejným způsobem jako předchozí generace Citanu, tedy přebrandováním Renaultu Kangoo (stejným způsobem vznikl i nový Nissan EV250). Takže i použitá technika bude francouzského původu a vůz se bude koneckonců ve Francii i vyrábět. Konkrétně v závodu MCA v severofrancouzském Maubege. Platformu CMF-C bude sdílet i s chystaným plně elektrickým MPV Mercedes-Benz EQT.
Půjde tedy o furgon či kombi ve dvou celkových délkách s posuvnými bočními dveřmi a elektrickým pohonem předních kol. I základní verze by měla pobrat dvě europalety. Baterie s využitelnou kapacitou 44 kWh, umístěná před zadní nápravou, by měla motoru o výkonu 75 kW (102 k)/245 Nm dodat dostatek energie k dosažení elektronicky omezených 130 km/h a k odtažení vleku. Případně k normovanému dojezdu až 285 km. Regulaci cize buzeného synchronního motoru reguluje vodou chlazený měnič s vysokou zatížitelností. Řidič může volit ze dvou jízdních režimů Comfort a Eco + tří úrovní rekuperace.
AC nabíjení nabídne standardně 11 kW, za příplatek 22 kW, s nímž lze dobít baterii za dvě hodiny. Stejnosměrné nabíjení dosáhne za ideálních podmínek až 75 kW a doplní optimálně zahřátou baterii z 10 na 80 % SoC za zhruba 40 minut. Vůz se dostane na trh v polovině roku 2022, tedy půl roku po obdobném Renaultu Kangoo Express E-TECH Electric. Ceny ani přesnější specifikace zatím neznáme.