Automobilky rády vábí na své nové modely pomocí různých vizuálů. To vše doplňují o různé informace, jak je jejich model revoluční, co vše umí oproti konkurenci lépe a podobně. Nám prakticky nezbývá než se s tím málem spokojit a trpělivě vyčkat, než uniknou nějaké více prozrazující informace či dokonce fotografie, a pro lepší názor musíme počkat na to, až se autem svezeme.
Novou upoutávku si pro nás připravil i Nissan s modelem Leaf. Ten se má stát novým králem elektromobility a navázat tak na předešlou generaci. Leaf, kterého se celosvětově prodalo již více než 280 tisíc kusů, je i po letech stále nejprodávanějším elektromobilem na světě. Uvedením tohoto světově prvního sériově vyráběného elektromobilu se společnost Nissan stala průkopníkem elektromobility.
Oficiální představení se uskuteční 6. září v Japonsku. Do vínku má nový Leaf dostat spoustu moderních technologií nebo luxusnější interiér. Ten opravdu Leaf potřebuje, protože ten současný za konkurencí jednoznačně zaostává.
Design už vlastně byl odhalen při natáčení reklamních spotů ve Španělsku, ale nešlo o moc kvalitní záběry. V minulosti řekl vysoce postavený člověk z Nissanu, že by neměl být problém nabídnout Leafa s dojezdem až 550 kilometrů. To jistě nová generace ještě nenabídne, ale i tak by mělo jít o rapidní zlepšení. A aby také ne, když takový Volkswagen e-Golf zvládne až 300 kilometrů, stejně jako BMW i3. Všechny zmíněné modely chtějí konkurovat i Tesle Modelu 3, která v silnější variantě ujede až 498 kilometrů.
Zdroj: newsroom.nissan-europe.com