V rámci rozšiřování online služeb zahajuje společnost Hyundai Motor Czech spolupráci s jedním z největších internetových obchodů na českém trhu. Na Mall.cz je nyní možné vybírat z nabídky aktuálních limitovaných edicí modelů i30, Kona a Tucson. Partnerství přináší zcela novou formu výběru nového vozu a zefektivňuje nákup on-line.
Modely Hyundai jsou prvními automobily v nabídce internetového obchodu Mall.cz. Na výběr jsou oblíbené limitované edice, mimo jiné také modely vyráběné v České republice – například Hyundai Tucson, nejprodávanější model značky Hyundai v Evropě, v edici ADVENTURE, nebo i30 ALL INCLUSIVE ve variantách hatchback, fastback, nebo kombi. Nabídku završuje městské SUV Kona v limitované edici MYSTIC a v nejbližších dnech ji doplní také kompaktní modely i10 a i20.
„Jako progresivní značka udávající trendy v technologiích rádi využíváme také zajímavé příležitosti v komunikaci. Naše vozy plní potřeby široké škály zákazníků a internetový obchod Mall.cz vnímáme jako tu pravou platformu pro jejich prezentaci,“ uvedla Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti Hyundai Motor Czech. „Internetovému obchodu Mall.cz děkujeme za jeho nadšení, vstřícnost a celkový přístup k tomuto zajímavému projektu, a těšíme se na vzájemnou spolupráci,“ dodala Sekeráková.
„Na naší spolupráci s Hyundai se velmi těšíme, neboť jde o jednoho z nejdůležitějších automobilových hráčů na českém trhu. Nové partnerství bereme jako výzvu a hlavně průlomovou příležitost, jak našim zákazníkům nabídnout zboží z nového segmentu,“ komentuje zahájení nové spolupráce Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.
Hyundai k myšlence spolupráce se společností Mall.cz inspiroval doposud velmi úspěšný online předprodej nového modelu Hyundai i10 na přelomu letošního roku, který musel být kvůli velké poptávce více než zdvojnásoben. Nová generace i10 se od začátku těší mezi českými zákazníky velké oblibě a výraznou měrou tomu přispěl online předprodej.
Nová spolupráce automobilky Hyundai se společností Mall.cz má zákazníkovi zajistit maximální možný servis a ještě více mu přiblížit modelovou nabídku tak, aby byl výběr nového vozu co možná nejjednodušší. Pokud si navíc zákazník pořídí vůz nyní, získá voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup jakéhokoliv originálního příslušenství Hyundai.
V minulosti se na online prodej aut dala také konkurence v podobě obchodu Alza.cz. V nabídce bylo hned několik vozů Tesla, ale také například BMW i3. Rozdílem je to, že Alza.cz se věnuje prodejům pouze elektrických vozů, zatímco Mall.cz sází na spalovací motory.