„Takřka všichni zákazníci dnes při výběru vozu zamíří nejprve na internet a někteří chtějí on-line provést celý nákup. Značky skupiny PSA reagují tímto doplněním své nabídky přímo na požadavky zákazníků, kteří hledají rychlou a jednoduchou mobilitu, ale bez kompromisů z hlediska kvality služeb,“ uvedl Thierry Koskas, obchodní a marketingový ředitel skupiny PSA.
V době, kdy jsou ve většině zemí showroomy kvůli pandemii koronaviru stále uzavřené, pokračuje skupina v rozvoji nabídky svých služeb na stránkách on-line prodeje. Nabídky financování, které byly spuštěny na začátku roku 2020, jsou již k dispozici na webových stránkách Peugeot Store a do konce dubna budou i v nabídce Citroën Store a DS Store. Zákazníci tak mají možnost nákupu všech modelů značek Peugeot, Citroën a DS Automobiles. Tato nabídka je zatím dostupná pouze ve Francii, ale velmi brzy se rozšíří i do dalších evropských zemí a následně i mimo Evropu. Několik lokálních iniciativ on-line nákupu se týká i vozů značek Opel/Vauxhall, zejména ve Velké Británii, Německu a Nizozemsku.
„Tento nový způsob pořízení našich vozů otestovali a ověřili naši zaměstnanci,“ zdůraznil Thierry Koskas. 89 % prodejů vozů skupiny zaměstnancům, kteří jsou dobře obeznámeni s modely tří značek skupiny, dnes probíhá on-line. Na nových webových stránkách značek (Peugeot, Citroën, DS) stačí k objednávce několik kliknutí.