Znáte to asi všichni. Vyrazíte na rande a svoji vyvolenou vyzvednete u ní doma. Ne vždy však musí být její tatínek pohodář a člověk, který vám bude věřit. O to více podezřelé je, když vám krom své dcery půjčí i své nové auto...
Přesně to se stalo v povedené reklamě na Hyundai Genesis mladíkovi. Tatínek mu zapůjčil nejen svoji dceru, ale i právě Genesis, který byl však spárovaný s chytrými hodinkami a tatínek tak měl dokonalý přehled o tom, kde se jeho dcera nachází.
Všichni moc dobře víme, že ženy a auta se nepůjčují. A reklama nazvaná First Date připomíná, že pokud dojde k obojímu najednou (byť se nejedná o manželku, nýbrž dceru), musí být v něčem sakra velký háček. Na potřebu obezřetnosti, když k takové situaci dojde, byli prvně upozorněni televizní diváci Super Bowlu v roce 2016. Asi nemusíme zmiňovat, že tento reklamní prostor patří vůbec k těm nejdražším na celém světě.
Hyundai Genesis se v Evropě prodává s 3,5litrový atmosférickým šestiválcem. Jde o vlajkovou loď automobilky, o čemž svědčí i fakt, že na přídi není logo Hyundai. V USA můžete mít tento vůz i v pětilitru.
Zdroj: youtube.com