Nejlepší automobilové reklamy: ženy a auta se nepůjčují

Nejlepší automobilové reklamy: ženy a auta se nepůjčují
1
  • Jestli vám otec vaší vyvolené půjčuje auto, může to být minimálně podezřelé
  • V reklamě jde o ukázku spárování Hyundai Genesis s chytrými hodinkami
  • Díky tomu máte přehled o tom, kde se auto pohybuje
  • Reklama byla k vidění na Super Bowlu v roce 2016

Znáte to asi všichni. Vyrazíte na rande a svoji vyvolenou vyzvednete u ní doma. Ne vždy však musí být její tatínek pohodář a člověk, který vám bude věřit. O to více podezřelé je, když vám krom své dcery půjčí i své nové auto...

Přesně to se stalo v povedené reklamě na Hyundai Genesis mladíkovi. Tatínek mu zapůjčil nejen svoji dceru, ale i právě Genesis, který byl však spárovaný s chytrými hodinkami a tatínek tak měl dokonalý přehled o tom, kde se jeho dcera nachází.

Všichni moc dobře víme, že ženy a auta se nepůjčují. A reklama nazvaná First Date připomíná, že pokud dojde k obojímu najednou (byť se nejedná o manželku, nýbrž dceru), musí být v něčem sakra velký háček. Na potřebu obezřetnosti, když k takové situaci dojde, byli prvně upozorněni televizní diváci Super Bowlu v roce 2016. Asi nemusíme zmiňovat, že tento reklamní prostor patří vůbec k těm nejdražším na celém světě.

Hyundai Genesis se v Evropě prodává s 3,5litrový atmosférickým šestiválcem. Jde o vlajkovou loď automobilky, o čemž svědčí i fakt, že na přídi není logo Hyundai. V USA můžete mít tento vůz i v pětilitru.

Zdroj: youtube.com

Diskuze ke článku
Adam Cvrček
Adam Cvrček
Teď jsem četl že se ve Velké Británii přestává prodávat, protože se jich prodalo jenom 50

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze