V jednoduchosti je síla. Jistě se tohle spojení nepoužívá nadarmo. V dnešní době, kdy se na nás valí tolik informací, že nemáme šanci to vše vnímat, si jednoduše podané informace nesmírně vážíme. O to se snaží i tvůrci různých reklam a u nás v tomhle ohledu vede Mercedes.
Už reklama, kterou Mercedes chtěl poukázat na své skvělé brzy a brzdící asistenty, se nám nesmírně líbila. A dnešní reklamou jde Mercedes opět o kus dále. Hlavní roli sehrává kočka, která v první chvíli leží na přední kapotě modelu CLA, ale jakmile začne foukat vítr, pomalu klouže, až spadne na zem. Vše doprovází prostý slogan „Mercedes CLA, nejaerodynamičtější produkční vůz na světě“. Jednoduché a přitom účelné.
Mercedes touto reklamou zároveň reagoval na konkurenční Jaguar, který ve své reklamě propagoval "rychlé kočičí reflexy" jako odpověď na známou reklamu Mercedesu na Magic Body Control.
Zdroj: youtube.com