Každá firma, ať už velká nebo malá, potřebuje nějaký druh reklamy a sebepropagace. V případě automobilového průmyslu tečou do reklamy velké peníze. I díky tomu vzniklo v historii hned několik velmi povedených reklam, ke kterým se postupně dostaneme.
Dnes se podíváme na první reklamu, která nás v redakci zaujala. Tím neříkáme, že je nejlepší, ale v našich očích má své kouzlo. Pokud se zrovna dnes neobjeví váš favorit, tak nezoufejte. Týden co týden se budeme věnovat jedné zajímavé reklamě, které byste měli věnovat pozornost.
Reklama, kde nemusíte vůbec nic říkat a každému je hned jasné, co tím chtěl autor říci. Nemusíte lidem vysvětlovat, že vaše brzdové ústrojí (v tomto případě brzdová soustava BAS Plus) má takové a makové technologie. Ne! Touto reklamou je řečeno vše – že Mercedes má skvělé brzdy.
A o to jde v dnešní době především. Samozřejmě že i o brzdy, ale především o to, že chceme, aby věci fungovaly jak mají. Velkou část populace nezajímá, jaký hardware má jejich počítač, ani kolik čidel, senzorů a kilometrů kabelů obsahuje jejich automobil.