Probíhá loupež, při které parta mužů získala z banky velký finanční obnos. Jenže při útěku lupiči zjišťují, že jim jejich auto bylo odtaženo. Řada tak přišla na cizí Toyotu Prius. Dobrosrdečnost lupiči projevili taškou s finančním obnosem a poděkováním.
Po partě kriminálníků bylo ihned vyhlášeno pátrání. Policejní vozidla i vrtulník měli za úkol zastavit ujíždějící červenou Toyotu Prius. Divoké manévry na silnici vyvolal i zájem televize.
Co čert, respektive Policie nechtěla, je sraz červených Priusů na výpadovce z města. To se vám poté posádka, která přešla hranici zákonů, hledá o poznání hůře.
V roce 2016 byla reklama ve zkrácené formě k vidění na Superbowlu. Zkrácená rotovala i televizním vysíláním. Reklama ukazuje mimo několik poměrně nereálných situací i všechny klady, které má Toyota Prius mít – parkovací kameru, možnost jet čistě na elektřinu či asistenta nouzového brzdění.