Nabíjení Porsche bude pořádně mastné, automobilka má totiž bohaté zákazníky

2
Nabíjení Porsche bude pořádně mastné, automobilka má totiž bohaté zákazníky
  • Cena by se měla blížit spalovacím autům
  • Důvodem jsou movití zákazníci

Lidé z Porsche usilovně pracují na svých rychlonabíjecích stanicích s obrovským výkonem 350 kW. Jejich přístup k řešení infrastruktury ale rozhodně není tak přátelský jako u Tesly. Ta sice po nějakém čase nabíjení zpoplatnila, výnosy však investuje do dalšího rozvoje Superchargerů. Jeden z ředitelů Porsche Lutz Meschke řekl narovinu: „Chceme na nabíjení a infrastruktuře vydělávat peníze.“

Porsche Mission E

Na otázku, jestli bude nabíjení pořád levnější než benzin, odpověděl: „Naši zákazníci jsou dost specifičtí, náklady na nabíjení pro ně nejsou zas takový problém.“ Pravděpodobně tedy automobilka využije toho, že její zákazníci jsou movití. Pravděpodobně ale na nabíjecích stanicích Porsche budou zákazníci nabíjet pouze při dlouhých trasách a při klasickém provozu „natankují“ doma nebo v práci pomocí méně výkonných nabíječek.

Porsche Mission E Cross Turismo

Prvním elektromobilem bude pro stuttgartskou automobilku model Porsche Mission E, který se tamtéž začne vyrábět již příští rok. Později jej bude následovat Mission E Cross Turismo se zvýšeným podvozkem.

Zdroj: gearbrain.com

Diskuze ke článku
Peppa
Na nabíjení těch pár desítek tisíc elektrických Porsche na pár stech místech Evropy nemůžou vydělat i kdyby bylo jedno nabíjení za 100 EUR.
Majkl
875 A ? Čistý proud při 400 V ? To budou muset stavět jen na páteřních vedeních...
Ze středně dobého hlediska budou problémy se zatížením sítě..
Musíme začít stavět lokální zdroje které fungují... např. větrníky (ne solary).

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze