Lidé z Porsche usilovně pracují na svých rychlonabíjecích stanicích s obrovským výkonem 350 kW. Jejich přístup k řešení infrastruktury ale rozhodně není tak přátelský jako u Tesly. Ta sice po nějakém čase nabíjení zpoplatnila, výnosy však investuje do dalšího rozvoje Superchargerů. Jeden z ředitelů Porsche Lutz Meschke řekl narovinu: „Chceme na nabíjení a infrastruktuře vydělávat peníze.“
Na otázku, jestli bude nabíjení pořád levnější než benzin, odpověděl: „Naši zákazníci jsou dost specifičtí, náklady na nabíjení pro ně nejsou zas takový problém.“ Pravděpodobně tedy automobilka využije toho, že její zákazníci jsou movití. Pravděpodobně ale na nabíjecích stanicích Porsche budou zákazníci nabíjet pouze při dlouhých trasách a při klasickém provozu „natankují“ doma nebo v práci pomocí méně výkonných nabíječek.
Prvním elektromobilem bude pro stuttgartskou automobilku model Porsche Mission E, který se tamtéž začne vyrábět již příští rok. Později jej bude následovat Mission E Cross Turismo se zvýšeným podvozkem.
Zdroj: gearbrain.com
Ze středně dobého hlediska budou problémy se zatížením sítě..
Musíme začít stavět lokální zdroje které fungují... např. větrníky (ne solary).