Muskův uniklý e-mail prozrazuje, že Tesla míří k novému rekordu

3
Muskův uniklý e-mail prozrazuje, že Tesla míří k novému rekordu
Fotografie: twitter Elona Muska
  • Zpráva se týká počtu dodaných vozů za jeden kvartál
  • Dosavadní rekord je 90 700 vozů
  • Prozatím není nic jisté a Tesla musí pořádně zabrat

Na základě e-mailu odeslaného Elonem Muskem zaměstnancům Tesly to vypadá, že automobilka stojí na prahu nového rekordu, co se dodávek vozů týče. Mohla by totiž překonat rekord z posledního kvartálu minulého roku, během kterého kalifornský výrobce elektromobilů dodal 90 700 vozů.

Výroba Tesly Modelu 3

Po tomto veleúspěšném kvartálu však přišla studená sprcha v podobě 702milionové ztráty během prvního čtvrtletí roku 2019. Tu zapříčinily především problematické dodávky Modelu 3 do Evropy a také pokles zájmu o Model S a Model X. Nutně tedy vyvstává otázka, jak si Tesla povede v tomto kvartálu. A vypadá to, že se věci pro Teslu vyvíjejí pozitivním směrem. Naznačuje to alespoň uniklý e-mail, který zaslal Elon Musk svým zaměstnancům.

Text tohoto e-mailu se dostal i ke kolegům z webu electrek.co a napovídá, že by Tesla skutečně mohla prolomit svůj poslední rekord v dodávkách vozu. Elon Musk v něm prozrazuje, že Tesla má za tento kvartál již přes 50 tisíc objednávek a tím i velkou šanci překročit rekord z předminulého kvartálu.

Vše ovšem záleží na tom, jak efektivně bude schopna objednané vozy zájemcům dodávat. Musk proto v dopise zdůraznil, že je zapotřebí ustálit produkční tempo na tisícovku kusů Modelu 3 za den až do konce kvartálu. Pro zaměstnance to znamená přibližně 10% zvýšení výrobního tempa, aby továrna dosáhla produkce 7 tisíc Modelů 3 za týden.

Pro Teslu jsou výsledky aktuálního kvartálu extrémně důležité, jelikož společnosti dochází kapitál a cena jejích akcií se drží na dvouletém minimu. Společnost již dokonce musela přistoupit k ověřování svých veškerých výdajů, aby omezila zbytečné provozní náklady.

Tesla Model 3 – test

Technické parametry Tesla Model 3 Standard Range Plus

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 694 × 1 933 × 1 442 mm, 1 745 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon208 kW, 283 koní, točivý moment: 510 Nm
Baterie60 kWh (57,5 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 170 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
Spotřeba?, dojezd: 430 km
Cena od1 028 990 Kč
Diskuze ke článku
David
Proč děláte Tesle neustale reklamu zadarmo? Myslíte, že email neunikl schválně? Opravdu musíte otisknout vše, co Musí vysloví?
A propo, práci a důchod vám dá kdo? Americká Tesla nebo Evropská automobilka? B je správně...
Zdravím David
Adam
Romane, stát dával peníze v Komunismu, mrknětě na defici kapitalismu :) Doporučuju Knihu Cashflow kvadrant od R. Kiyosakiho :) :D :D stát je pouze přerozdělí :)

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze