Tradiční britská značka Lotus, nyní vlastněná čínským koncernem Geely (stejně jako Volvo), prochází další velkou změnou. Není to tak dlouho, co její vedení ohlásilo rychlý přechod na čistě bateriové elektromobily a odmítalo hybridy jako nechtěný kompromis. Nyní je ale znovu vše jinak. Podle Autocaru se totiž Lotus velmi dynamicky rozhodl, že své poněkud unáhlené rozhodnutí přehodnotí a spalovacím motorům dá ještě šanci. O čisté elektromobily totiž zatím není mezi movitými klienty takový zájem, jak se donedávna předpokládalo. Takže nové Lotusy budou i v roce 2028 spalovat benzín, i když právě tehdy měly přejít výhradně na bateriový pohon.
Jenže kdo by se těšil na návrat starých pořádků, ten má smůlu. Nepůjde totiž o konvenční spalovací pohony, ale elektromobily s prodlužovačem dojezdu (REEV), čili technicky vzato vlastně sériové hybridy. S primárně elektrickým pohonem se superrychlým nabíjením se tedy počítá i nadále, jen k němu přibyde ještě menší, přeplňovaný spalovací motor. Toto rozhodnutí má logiku, protože donedávna rychle klesající zájem o plug-in hybridy se v posledních měsících prudce obrátil a začíná znovu rychle stoupat.