Především ve střední a východní Evropě nevypadá trh hybridním vozům tolik otevřený. Situace se nicméně malými krůčky neustále zlepšuje. Důkazem mohou být prodejní čísla Lexusu, která se neustále zlepšují. V první polovině roku 2018 automobilka v Evropě prodala 24 029 hybridních vozů, čímž se dostala do čela v oblasti elektrifikace. Hybridy představují v západní a střední Evropě 95 % prodejů značky Lexus.
Nejlépe prodávaným vozem značky v Evropě je střední SUV NX s 15 365 kusy. Tento model těží z faceliftu v loňském roce. Větší RX je na druhém místě s 8 995 vozy, ke kterému přibyla i nedávno představená sedmimístná verze RX-L. Špatně si nevede ani nejmenší CT, které si stejně jako NX prošlo faceliftem.
Prodeje Lexus Europe zahrnují také země Evropské unie, Norsko, Island, Švýcarsko, Rusko, Ukrajinu, Kazachstán, kavkazský region, Turecko a Izrael.