Na koho z dlouhé řady zájemců o Teslu Cybertruck se dostalo mezi prvními, musel akceptovat ustanovení kupní smlouvy, podle nějž neměl právo svůj nově koupený Cybertruck rok od nákupu prodat. Za porušení hrozila žaloba o 50 000 USD (1,13 milionu korun) „nebo více“. Důvodem byl obrovský převis poptávky nad výrobními kapacitami a ochota některých zájemců získat svůj nerezový sen co nejdříve i za výrazně vyšší cenu oproti té oficiální kupní. I když není znám jediný případ, kdy by automobilka přistoupila ke splnění této hrozby, která navíc neměla žádný zjevný smysl, zájemcům o obří elektrický pick-up to život zkomplikovat dovedlo. Electrek například zaznamenal případ, kdy si nový majitel příliš pozdě uvědomil, že se mu Cybetruck nevejde do garáže a musel Teslu žádat o povolení k prodeji.
Opatření navíc nebylo 100% účinné, řada nových majitelů s chutí vydělala na úspěšném dalším prodeji. Zřejmě i proto jej Tesla v tichosti z kupní smlouvy odstranila a navíc zrušila rezervační systém. Cybertruck si v Severní Americe nyní už normálně objednáte a pak jej můžete prodat podle libosti; už na tom ale nevyděláte. Ceny ojetin totiž rychle začínají zapadat do běžných tržních zvyklostí.
Naopak by takový podmínky měly být všude, kde hrozí potenciální riziko skupování za účelem předprodeje.
Viz poslední kryptománie. Grafické karty byly naprosto nedostupné a když už, tak je nějakej retard na bazoši prodával za čtyřnásobek!!!