Jeep přestal nabízet nejúspornější verzi Wrangleru. Nahradí ji plug-in hybrid

Jeep přestal nabízet nejúspornější verzi Wrangleru. Nahradí ji plug-in hybrid
Fotografie: Jeep
  • Jedná se o verzi eTorque
  • Toto provedení mělo větší točivý moment než Wrangler 3.6 V6
  • Náhrada přijde s mnohem lepší průchodností terénem

Americký Jeep se rozhodl k netradičnímu kroku. Ze své nabídky vyřadil Wrangler s „lehkou“ hybridní technikou a benzinovým dvoulitrem. Ten patřil k těm nejúspornějším provedením z nabídky. O všem informuje carbuzz.com. Evropany tento krok asi tížit moc nemusí, protože oficiálně se tato verze prodávala pouze v USA. I tak ale Jeep hodlá v blízké době udělat hodně změn v nabídce a stále je otázkou, zda se k nám dostane nejsilnější provedení s motorem 3.6 V6.

Co se týče vyřazení Wrangleru 2.0 eTorque, fanoušci značky nemusí smutnit. Hned na začátku příštího roku se totiž chystá premiéra naprosto nové verze. Ta již bude plnohodnotným plug-in hybridem. Zároveň přinese nové označení 4xe a výrazně lepší průchodnost terénem. Dojít má i ke snížení emisí a také průměrné spotřeby ve srovnání s aktuálně končícím provedením eTorque.

Tato verze by pak měla opět nabídnout čtyřválcový benzinový dvoulitr, který dosáhne kombinovaného výkonu 270 koní. Součástí toho by měla být inovovaná výbava. Zatím se však neví cena ani datum dodání prvních vozů zákazníkům.

Technické parametry Jeep Wrangler Hybrid

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 334 × 1 894 × 1 858 mm, ? kg
PohonHybridní (elektřina/benzin), hnaná náprava: 4×4
Výkon + 280, točivý moment: 637 Nm
Baterie17,3 kWh
Nabíjení
Spotřeba? + 40
Cena od
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze