Finále Super Bowlu je jednou z nejsledovanějších sportovních událostí na světě. Každý rok pouze v Americe shlédne televizní přenos přes 100 milionů diváků. Cena za reklamu se pohybuje mezi 5,1 až 5,3 miliony dolarů za 30 vteřin, což v přepočtu na české koruny znamená něco okolo 4 milionů za jednu sekundu.
Reklamy v průběhu Super Bowlu se staly velmi oblíbenými, ale často se při nich člověk nedozví nic nového, spíše se zasměje. Letos se však v reklamě amerického výrobce terénních vozů Jeep objevil malý sneak peek. Reklama navazuje na úspěšnou komedii „Na hromnice o den více“ z roku 1993 a zahrálo si v ní dokonce i několik původních herců včetně Billa Murraye. V reklamě se na krátkou chvilinku objevil pohled na elektrické kolo se jménem výrobce na rámu. Můžeme se tedy těšit, že se na trhu brzy objeví elektrické kolo tohoto výrobce?
Odpověď zní ano, a to dokonce už v červnu letošního roku, jak píše mashable.com. Na oficiálním webu Jeepu se dočtete, že kolo bude vybaveno 750W motorem a na nabití ujede téměř 65 kilometrů. Vyrábí se ve spolupráci s firmou QuietKat a má 4,8palcové terénní pneumatiky. Více zatím není známo, ale jistě se brzy dozvíme více.