Automobilka JLR, patřící do indického koncernu Tata, založila v roce 2012 joint venture s čínským výrobcem Chery a od roku 2014 společně provozují v říši středu automobilku. Inženýři Chery se hodně naučili od anglických konstruktérů, především v oblasti ladění podvozků, nyní nastal čas na protislužbu. Ta dostane podobu modulárních platforem Chery M3X a E0X, na níž bude indo-britský výrobce stavět své budoucí plně elektrické a plug-in hybridní modely. Na nichž už v současné době jezdí modely Exlantix ET, Exlantix ES, Luxeed 7, Luxeed R7, Exeed RX, Chery Tiggo 9 a další. Dohoda byla konkrétně uzavřena mezi JLR a značkou Luxeed, což je čínská dcera mamutího koncernu Chery. S informací přišel magazín Car news China s odvoláním na oficiální informaci automobilky Luxeed. K tomuto kroku dohnala automobilku situace, kdy předčasně ukončila výrobu spalovacích motorů, aniž by měla k dispozici plně elektrickou alternativu z vlastního vývoje. Model I-Pace už je šest let starý, parametrově zaostává za konkurencí a jeho technika zůstane solitérem bez nástupce.
Platforma M3X, kterou Chery vyvinulo ve spolupráci s německým Bentelerem, je určena pro spalovací a PHEV pohony, přičemž JLR má samozřejmě zájem o druhou variantu. Může být vybavena takzvaným DHT Super Hybridem, jehož převodovka byla před lety první na světě se dvěma integrovanými elektromotory a který vykazuje mimořádně vysokou účinnost. Používají ji, kromě jiných, například modely Exeed RX PHEV či Chery Fulwin T9.
Moderní platforma E0X je určena pro pohony BEV a REV, nabízí 800V architekturu, pokročilé technologie autonomního řízení a referenční spotřebu 12 kWh/100 km. Vybavena může být, kromě dalšího, i vzduchovým pérováním a aktuálně ji používají čtyři modely; Exlantix ES, Exlantix ET, Luxeed S7 a Luxeed R7. Nabízí ale velkou volnost stran typů karoserie a rozměrů vozidla.