Interiér ID. Buzz vyfocen. Žádné velké překvapení se nekoná

1
Interiér ID. Buzz vyfocen. Žádné velké překvapení se nekoná
Fotografie: Volkswagen
  • Známe první podobu částečně zamaskovaného interiéru
  • Nevíme, zda jde o řízený, či náhodný únik
  • Volkswagen zjevně pokračuje v návratu ke kořenům

První novináři se vozí zatím zamaskovanými prototypy Volkswagenu ID. Buzz a při té příležitosti někdo pořídil první obrázky interiéru. Ten se sice stále částečně skrývá pod maskovacími kryty, avšak leccos z fotografií lze vyčíst. Podle očekávání vidíme maximální unifikaci s menšími modely ID.3 a ID.4. Shoduje se nejen volant a centrální dotykový displej, ale bohužel i miniaturní displej, suplující přístrojový štít. Odlišují se však nejen výdechy ventilace, ale i další detaily. Zjevně se, u koncernu tradičně, myslelo na praktičnost, protože vidíme hned několik velkých úložných poliček a schránek. Mezi nimi dominuje velký výklopný modul uprostřed pod palubkou, ovšem zdatně mu sekundují přihrádky ve dveřích a mezi sedadly.


Pestrobarevné provedení v pastelových barvách bude zřejmě patřit k některé z vrcholných specifikací, nejspíš k First Edition. Co však první novináři, kteří se s ideovým nástupcem „busíku“ svezli, postrádali, byl propracovaný a chytrý systém podélných kolejnic, kterým se pochlubil stejnojmenný koncept z roku 2017. Ten umožňoval libovolně posouvat sedadla i středovou konzolu a měnit interiér podle chuti i aktuálních potřeb. Zamaskované prototypy ovšem nic takového nemají. Nezbývá než doufat, že se tato chytrá pomůcka objeví aspoň ve verzi s dlouhým rozvorem; vůz na fotografiích má totiž zjevně krátký rozvor. Tím pádem by ale zřejmě měla smůlu Evropa; podle předběžných informací si má vystačit s krátkou verzí, zatímco dlouhá půjde exkluzivně do USA.

Starý kontinent se zato podle insideevs.com může těšit nejen na obytnou verzi ID. Buzz, ale i užitkovou ID. Buzz Cargo, která má šanci pořádně zamíchat trhem, protože tunových elektrických dodávek je zatím na trhu jako šafránu a těch prakticky použitelných ještě méně. Očekávat podle automobilky můžeme i obytnou verzi California a odvozený autonomní taxík. Více informací nejen o podlahových lištách se jistě dozvíme 9. března, na kdy je naplánovaná oficiální světová premiéra.

Diskuze ke článku
Alex Ander
Alex Ander
Nenene, tohle nemuze byt pravda! Kde jsou kolejnice, otocne sedacky, prostor? Ja o tom Buzzzikovi dost silne uvazoval a tohle je teda mega zklamani!

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze