Honda e má za sebou první reálný nárazový test. Provedl jej rakouský řidič

Honda e má za sebou první reálný nárazový test. Provedl jej rakouský řidič
Fotografie: uk.motor1.com
  • Zřejmě se jednalo o novinářský kus
  • Škoda je velkého rozsahu
  • Zatím se neví, co nehodu přesně způsobilo

Není to tak dávno, co jsme vám nabídli první dojmy z jízdy v nové Hondě e. Určitě nás však nenapadlo, že dnes budeme psát o prvním nabouraném kusu. Ten má dle uk.motor1.com na svědomí rakouský řidič, který dokázal vozítko otočit na bok do příkopu. O to horší je fakt, že objektem nehody se stal předváděcí kus a podle všeho to vypadá, že se jedná o totální škodu.

Vše se odehrálo přibližně 125 kilometrů od Vídně, konkrétně u rakouské obce Schreibbs. Fotografie společně s komentářem, co se vlastně stalo, poskytli tamní dobrovolní hasiči. Podle všeho sjel řidič Hondy e zatím z neznámých důvodů ze silnice, kde se opřel o betonový obrubník a lampu. Důsledkem toho se vůz převrátil na bok. Jak je patrné z přiložených fotografií, automobil byl značně poškozen. Řidič naštěstí vyvázl bez zranění.

Zatím se neví, kdo přesně vůz řídil. Testovací kus totiž údajně patří do novinářské flotily rakouského zastoupení značky. Pokud to tak opravdu je, tamní PR musí být radostí bez sebe.

Technické parametry Honda e advance

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 3 894 × 1 752 × 1 512 mm, 1 617 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon113 kW, 154 koní, točivý moment: 315 Nm
Baterie35,5 kWh (32 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 66 kW, palubní: 7 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,8 kWh / 100 km, dojezd: 220 km
Cena od976 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze