Ferrari popírá zpoždění jejich druhého elektromobilu. Důvod je jednoduchý

Ferrari popírá zpoždění jejich druhého elektromobilu. Důvod je jednoduchý
Fotografie: Marek Tomíšek, fDrive.cz
  • První elektrické Ferrari historie se ukáže letos v říjnu
  • Druhý model však italský výrobce zatím rozhodně nechystá
  • Informace o jeho zpoždění je tak nejspíše vymyšlená zpráva, ačkoliv přímo od agentury Reuters

Ferrari letos konečně představí svůj první elektromobil. Stane se tak 9. října a ohledně chystané novinky se zatím motají spíše spekulace. Italové mají v plánu třístupňovou premiéru, což už samo o sobě naznačuje, že to bude nejspíše velká „pecka“. Nyní se ale výrobce vyjádřil k tomu, že by snad chystal druhou elektrickou novinku. Ta má mít dokonce zpoždění, což jasně popřel generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna. Ten zdůrazňuje, že oficiálně žádný takový model neexistuje a nikdy neexistoval. Věc je o to zajímavější, že o odsunu premiéry druhého elektrifikovaného Ferrari původně informovala agentura Reuters, jež je významným dodavatelem zpráv a informací. Vigna ale k tomu řekl: „Nikdy jsme nemluvili o druhém ani třetím elektromobilu.“ To dává smysl – co nebylo oznámeno, nelze odložit. Co se děje za zavřenými dveřmi automobilky je pak jiná věc.

Modely se interně pravidelně odkládají nebo zcela ruší. V tomto případě si však Ferrari neprotiřečilo a nic dalšího nechystá. Generální ředitel si je totiž velmi jistý úspěchem prvního elektromobilu a zdůrazňuje, že nedochází „k jediné hodině zpoždění“. Vigna již řídil prototyp na testovací dráze a byl s ním nadmíru spokojen. Již dříve se různě po Evropě objevovaly zamaskované testovací vozy, které používaly karoserii z vozu Maserati Levante, přičemž podvozek byl výrazně snížen. Díky tomu si můžeme odvodit, že půjde o luxusní Gran Turismo. Zatím nejsou k dispozici žádné oficiální informace o cenách novinky, ale dá se očekávat, že zájemci budou muset zaplatit něco kolem 500 tisíc eur a rozhodně nepůjde o masovou produkci. Neoficiální zdroje hovoří o tom, že Ferrari vyrobí maximálně 5 až 6 tisíc kusů tohoto modelu, a to během následujících pěti let.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze