Síť Superchargerů už dnes zahrnuje přes 25 000 tisíc nabíječek na více než 2 700 místech světa. Jako jediná stále funguje v proprietárním režimu, tzn. ostatní elektromobily se u ní nenabijí. V USA tomu brání odlišný konektor, v Evropě nikoliv; zdejší Superchargery už nějakou dobu používají také CCS2, který je tu nejrozšířenější. Technicky tedy nic nebrání dohodě o sdílení i s dalšími výrobci, ovšem Elon Musk podle svých slov dosud čekal na adekvátní nabídku konkurentů. Ti by se měli podílet na nákladech na provoz Superchargerů.
Příběh se podle electrek.co vyvinul trochu jinak; Tesla využila pobídku norské vlády na vybudování dalších nabíjecích stanic, jenže podmínkou bylo otevření sítě pro veřejnost. A tím to podle původních zpráv mělo také skončit. Jenže neskončilo, Elon Musk osobně potvrdil, že pokračují přípravy na širší zpřístupnění a dokonce zveřejnil i časovou osu. Zpřístupnění bude prostřednictvím adaptéru a aktualizace mobilní aplikace. Bude se však muset postupovat s opatrností, aby nedošlo k přetížení sítě, která je na několika místech již na hraně kapacity.