Tesla se konečně přizpůsobí. Začne montovat do všech vozů jednotný konektor

Tesla se konečně přizpůsobí. Začne montovat do všech vozů jednotný konektor
Fotografie: Tesla
  • Budoucí zájemci o velké Tesly už nebudou muset vozit adaptéry
  • Americká automobilka se přizpůsobila euroamerickému standardu
  • Konečně bude možné využít plnou rychlost i mimo Superchargery

Tesla zítra představí v Taiwanu další malý velký převrat. Na neveřejné přehlídce modernizovaných vývozních verzí Modelu S a Modelu X v sídle tamějšího zastoupení Tesly se pozvaným hostům představí novinky, na které se mohou těšit i mimo americký trh. Kromě několika změn techniky a designu vně i uvnitř auta včetně inovovaných zadních světel dojde na jednu významnou změnu. Vozy pro vývoz do příslušných zemí totiž dostanou po vzoru menších Modelů 3 a Y nativní konektor CCS2. Ten umožní využívat i jiné nabíječky, než Superchargery, bez adaptéru, který kromě komplikované manipulace také omezuje nabíjecí výkon na 142 kW. S tímto omezením tak bude konec a řidiči obou velkých Tesel budou moci využít plných 250 kW i jinde než na Superchargeru V3.

S informací přišel server driveteslacanada.ca na základě pozvání, které obdržel zakladatel Tesla Owners klubu na Taiwanu. Na něm stojí, že se představí i inovované verze Plaid.

Technické parametry Tesla Model S Long Range Plus

Kompletní specifikace
Konstrukceliftback, 4 970 × 2 037 × 1 445 mm, 2 290 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon398 kW, 541 koní, točivý moment: 755 Nm
Baterie100 kWh (95 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: NACS, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,6 kWh / 100 km, dojezd: 652 km
Cena od2 187 700 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze