Tesla oznamuje nový nabíjecí adaptér CCS

2
Tesla oznamuje nový nabíjecí adaptér CCS
Fotografie: electrek.co
  • Adaptér mění zásuvku Menekes za CCS
  • Prodávat se začne v polovině roku 2021 v Jižní Koreji

Tesla podle informací electrek.co uvedla na trh nový adaptér CCS pro svá vozidla Model S a Model X, aby jejich vlastníci mohli využívat rostoucí počet sítí dobíjecích stanic s konektory CCS, které jsou v Evropě standardem.

Jižní Korea ano, ale zbytek světa s otazníky

Adaptér má měnit styl zásuvky z Typ 2 (Menekes) na typ CCS. První prodej tohoto nového adaptéru je avizován pro Jižní Koreu během první poloviny roku 2021, ale informace o prodejích v USA, Kanadě a Evropě nejsou moc příznivé. Pro první dva státy se zatím prodej neplánuje a v Evropě se možná objeví v položce příslušenství.

Technické parametry Tesla Model S Performance

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 970 × 2 037 × 1 445 mm, 2 316 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon580 kW, 789 koní, točivý moment: 1 140 Nm
Baterie100 kWh (95 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: Supercharger, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,9 kWh / 100 km, dojezd: 639 km
Cena od2 655 200 Kč

Technické parametry Tesla Model X Performance

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 5 036 × 2 017 × 1 684 mm, 2 572 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon580 kW, 789 koní, točivý moment: 1 140 Nm
Baterie102,4 kWh (93,7 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: Supercharger, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,3 kWh / 100 km, dojezd: 548 km
Cena od2 926 200 Kč
Související články
Diskuze ke článku
Ondrej Kvinta
Ondrej Kvinta
CCS v2 adaptér přece v Evropě normálně je a používá se. Na obrázku, který jste převzali z jiných webu je CCS v.1, Rozdíl Evropou a US: horní část je v Evropě Typ 2, v US je to Typ 1. Z tohoto standardu pak vychází CCS v1 a CCS v2. A samotná část, která se zasouvá do auta je typicky konektor pro US je "Tesla USA", nemá technický název.

Tento adaptér se v US zatím nepoužíval, neměl proč. -> Ten je nový. Tento článek je pro řidiče v Evropě, celkem málo přínosný, protože tento adaptér jim nebude k ničemu, protože tady nejsou nabíječky s Type 1 resp. CCS v.1.

V Korei se používá CCSv1. Tento adaptér by byl pro Evropu k ničemu. Problém s překladem? Neznalost, ale potřeba psát?

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze