Tesla podle informací electrek.co uvedla na trh nový adaptér CCS pro svá vozidla Model S a Model X, aby jejich vlastníci mohli využívat rostoucí počet sítí dobíjecích stanic s konektory CCS, které jsou v Evropě standardem.
Jižní Korea ano, ale zbytek světa s otazníky
Adaptér má měnit styl zásuvky z Typ 2 (Menekes) na typ CCS. První prodej tohoto nového adaptéru je avizován pro Jižní Koreu během první poloviny roku 2021, ale informace o prodejích v USA, Kanadě a Evropě nejsou moc příznivé. Pro první dva státy se zatím prodej neplánuje a v Evropě se možná objeví v položce příslušenství.
Technické parametry Tesla Model S Performance
Kompletní specifikaceKonstrukce | liftback, 4 970 × 2 037 × 1 445 mm, 2 316 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 580 kW, 789 koní, točivý moment: 1 140 Nm |
Baterie | 100 kWh (95 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: NACS, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 14,9 kWh / 100 km, dojezd: 639 km |
Cena od | 2 655 200 Kč |
Technické parametry Tesla Model X Performance
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 5 036 × 2 017 × 1 684 mm, 2 572 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 580 kW, 789 koní, točivý moment: 1 140 Nm |
Baterie | 102,4 kWh (93,7 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 17 kW, konektory: NACS, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 17,3 kWh / 100 km, dojezd: 548 km |
Cena od | 2 926 200 Kč |
Tento adaptér se v US zatím nepoužíval, neměl proč. -> Ten je nový. Tento článek je pro řidiče v Evropě, celkem málo přínosný, protože tento adaptér jim nebude k ničemu, protože tady nejsou nabíječky s Type 1 resp. CCS v.1.
V Korei se používá CCSv1. Tento adaptér by byl pro Evropu k ničemu. Problém s překladem? Neznalost, ale potřeba psát?