Podle Autoblogu se část rozpuštěného teamu Supercharger vrátila do Tesly. Především Max de Zegher, šéf dobíjení pro Severní Ameriku, po Rebecce Tinucciové jeden z nejvýše postavených manažerů týmu. Kolika lidí a kterých se to týká, v tuto chvíli není známo, protože Tesla tyto informace podle svých zvyklostí pečlivě tají. Roste však podezření, že likvidace teamu Supercharger byla dalším impulzivním činem Elona Muska, který je v Tesle aktuálně fakticky neomezeným vládcem a zároveň odolává sílícímu tlaku kvůli zhoršujícím se hospodářským výsledkům společnosti. V minulosti už totiž podobný přemet předvedl dvakrát, poprvé v Tesle v roce 2019, kdy prohlásil, že zavře velkou část prodejen (což později odvolal a místo toho zdražil Tesly) a o tři léta později v Twitteru, kde na hodinu propustil zhruba polovinu lidí, aby posléze část z nich byla požádána o návrat.
I nejnovější kontroverzní krok vyvolal téměř lavinu reakcí, které se Musk zjevně zalekl, protože svá původní prohlášení o zpomalení budování sítě Supercharger později mírnil a dokonce dodatečně přislíbil investici přes půl miliardy dolarů na její rozvoj a nakonec na své síti X dokonce poděkoval provozovatelům nabíjecích míst a dodavatelům za trpělivost při „vnitřní restrukturalizaci“. Zdá se tedy, že příběh Superchargerů ještě zdaleka nekončí.