Ačkoliv Hyundai nepatří mezi koncerny, které by zaspaly při vývoji elektromobilů, nebo by trpěly nedostatkem vlastního konstrukčního potenciálu, i jeho šéfové umějí počítat. A jednoduchou kalkulací jim vyšlo, že se jim vyplatí nevyvíjet budoucí malé elektromobily Hyundai Ioniq 1 či Kia EV1, ohlášené na rok 2023, na bílém papíře, ale použít stavebnicové řešení od třetí strany. BorgWarner, známý hlavně jako dodavatel převodovek, vstřikovacích, elektronických a přeplňovacích systémů pro spalovací motory, uspěl s nabídkou integrovaného modulu iDM. Ten zahrnuje elektromotor, reduktor i silovou elektroniku se silikonovým invertorem. Obdobný se již s úspěchem octl ve Fordu Mustang Mach-E, Hyundai však požaduje kompaktnější verzi, protože s výkonnými elektromobily externí pomoc v tuto chvíli opravdu nepotřebuje.
Proto v koncernu Hyundai přijde ke slovu menší a kompaktnější verze BorgWarner iDM 146, schopná nabídnout až 135 kW. Takový výkon bude pro startovní verze městských elektromobilů zbytečný, avšak systém obsahuje škálovatelný a modulární invertor, takže výsledné charakteristiky lze snadno přizpůsobit. Patentovaná technologie High Voltage Hairpin (statorové vinutí vodičem čtvercového průřezu, který redukuje odporové i tepelné ztráty) umožnila díky menším nárokům na chlazení postavit celý modul v mimořádně kompaktních rozměrech, protože k dosažení kýženého výkonu stačí stator o vnějším průměru 146 mm (odtud typové značení). Ten se s rezervou vejde do prostoru, určeného spalovacímu motoru s převodovkou. Konstruktérům pak už stačí, s trochou nadsázky, doplnit jen baterii a řídicí elektroniku. Systém pracuje se 400V architekturou.
Hyundai nespolupracuje s BorgWarnerem poprvé. Už celá léta mu dodává startéry, aktuátory variabilního časování ventilů či EGR ventily pro spalovací motory, turbodmychadla a spojky pro automatické převodovky. Pro BorgWarner jde o velmi důležitou referenci, protože by se rád stal globálním hráčem v elektromobilitě.