Audi se pochlubilo před světovými ekonomickými lídry v Davosu, rámovaném pohádkovými Plessurskými Alpami a Albulou, flotilou 139 plně elektrických aut včetně Audi e-tron GT quattro, Audi Q4 Sportback e-tron quattro a Audi e-tron quattro. A také odpovědí na logickou otázku, kde se tolik elektromobilů, které brázdí desetitisícové horské středisko, dokáže při denní permanenci nabíjet. V celém městě stojí totiž sice 15 nabíječek, z toho jsou však jen tři DC. Audi však tento problém vyřešilo. Postavilo mobilní kontejnery, namontovalo do nich vysloužilé baterie z vývojových elektromobilů plus veškeré příslušenství obléklo do patřičného designu s výraznými logy a rozestavělo je na parkoviště u lanovky na Jakobshorn, kde mají vozidla logistickou základnu.
Takto vzniklo celkem 96 rychlých nabíjecích konektorů. Vzhledem k tomu, že celý park napájí jediná přípojka 350 kW, díky vestavěným bateriím o celkové kapacitě zhruba 5 MWh činí celkový nabíjecí výkon přibližně 2,6 MW, tedy více než sedminásobek. Využity byly standardní 30stopé a 10stopé ISO kontejnery, které zajišťují dostatečnou odolnost i snadnou přepravitelnost.
Před kamerami celého světa se tu ukazuje udržitelné řešení pro podobné nárazové akce, které navazuje na pilotní projekt Audi charging hub v Norimberku a Curychu. Audi tu zároveň propaguje dva projekty, do nichž je zapojeno. První z nich, EU Battery Pass, se snaží nastavit technické a digitální standardy pro baterie v EU a jejich digitální identity a reaguje na nadcházející platnost nového unijního regulačního rámce pro baterie. Druhá, Global Battery Alliance, se od roku 2017 snaží zajistit sociální a ekologickou udržitelnost výroby baterií tím, že kontroluje podmínky, za nichž jsou těženy suroviny a aktivně podporuje cirkulární ekonomické principy. Rovněž se zaměřuje na technologické inovace v oboru.