Baerie typu lithium-síra (LiS) jsou známé už dlouho pro své velice dobré vlastnosti. Jsou bezpečné, rychle se nabíjejí, skýtají vysokou energetickou hustotu. Jenže bohužel rychle degradují, proto je dosud výrobci elektromobilů ignorovali. Přitom se obejdou bez kobaltu, grafitu, manganu i niklu a je možné je vyrábět z druhotných surovin typu nerafinované síry a metanu, tedy výrazně levněji. Proto Stellantis oznámil partnerství s americkým startupem Zeta Energy, který se chlubí, že jako první a jediný zvládl použitelnou technologii LiS. Společně by měli vyvinout a do roku 2030 uvést na trh druhou generaci LiS baterií, které by měly mnohem lépe odolávat degradaci, nabídnout lepší výkony a srovnatelnou energetickou hustotu jako současné Li-ion články a to vše za méně než polovinu ceny. Dalším benefitem by měla být mnohem nižší uhlíková stopa při výrobě.
Podle Stellantisu není pevný elektrolyt jediným řešením pro blízkou budoucnost. Nicméně pracuje i na něm a na palubě Dodge Charger by měly baterie s pevným elektrolytem vyjet v roce 2026.