Technologii sodíkových baterií, které by po uplatnění masových efektů měly být výrazně levnější než stávající lithiové, pozorně sledují zejména výrobci budgetových automobilů. I ti se totiž musejí připravovat na budoucí elektrifikaci, ovšem stávající bateriové chemie se k tomu kvůli své vysoké ceně hodí jen za cenu velkých kompromisů. Řešení má přinést článek Na-ion bez lithia, na jehož masovou výrobu už se zaměřil například BYD budující obří baterkárnu. Co nejrychleji by jej chtěl následovat kvůli udržení konkurenceschopnosti i Stellantis, který se za tím účelem spojil s domácí firmou Tiamat sídlící v severofrancouzském Amiens, která je dcerou Národního centra pro vědecký výzkum a údajně první firmou na světě, která technologii Na-ion již komerčně nabízí. Ovšem zatím v mnohem menším měřítku.
Neupřesněná investice Stellantisu má podle autocar.co.uk zajistit rychlé vybudování továrny zatím neznámé kapacity ve Francii právě na výrobu Na-ion článků. Zpočátku zamíří do ručního nářadí a stacionárních úložišť, později přijdou na řadu trakční baterie elektromobilů. Tiamat o této technologii, která se obejde bez lithia i kobaltu, tvrdí, že i po 5 000 nabíjecích cyklech si zachovává až 80 % původní kapacity, je bezpečná, stabilní a rychlá. Na-ion není jediná technologie blízké budoucnosti, do níž Stellantis investoval. Angažuje se rovněž ve vývoji Li-S článků.