Stellantisu se konečně podařilo zastavil kvartální pokles prodejů, trvající již rok a půl. Výsledky za třetí čtvrtletí 2025 totiž vypadají velmi optimisticky, téměř ve všech regionech kromě Jižní Ameriky se mu totiž podařilo navýšit prodeje a dosáhnout globálního meziročního nárůstu o výrazných 13 % na celkových 1,3 milionu vozidel. Hlavním tahounem této změny je více než třetinový nárůst v Severní Americe, kde se místo loňských 299 tisíc letos prodalo 403 tisíc aut, což znamená meziroční změnu +35 %. Evropa si polepšila o 8 % na 534 tisíc jednotek, Střední východ s Afrikou pak o 21 % na 94 tisíc a konečně region Čína/Indie/Pacifik o jedno procento na 15 tisíc kusů. Klíčová Jižní Amerika naopak poklesla o 3 % na 252 tisíc, zvláště vedená značka Maserati si globálně pohoršila o 19 % na 1,7 tisíce prodejů.
Hlavní zásluhu na tom má konsolidace severoamerického trhu, k níž přispěl návrat některých modelů včetně Jeepu Cherokee a osmiválcových pick-upů RAM. Podařilo se rovněž normalizovat skladové zásoby a překonat propady kvůli modelovým obměnám. V Evropě zase pomohl start a prudký růst čtveřice nových nízkonákladových kompaktů Citroën C3 a C3 Aircross, Opel Frontera a Fiat Grande Panda. Jiné modely, zejména lehké užitkové, však mají problémy s odbytem. Jihoamerický propad má zase na svědomí srovnání s vysokými loňskými čísly, jimiž společnost doháněla zpožděné dodávky po brazilských povodních v Rio Grande do Sul.
